System Shock Remake na ostatniej prostej. Zostały ostatnie szlify i poprawki

Wincenty Wawrzyniak
2022/03/31 23:00
1
1

Przedstawiciele studia Nightdive poinformowali, że remake gry System Shock jest już praktycznie na ukończeniu.

Jeden z deweloperów ze studia Nightdive – Larry Kuperman – ujawnił redakcji serwisu PC Gamer, że remake gry System Shock jest już praktycznie na ukończeniu. Gruntowne odświeżenie kultowej produkcji z 1994 roku wkroczyło w ostatnią fazę produkcji, kiedy to twórcy zajmą się jedynie ostatnimi szlifami i poprawkami, które mają potrwać kilka miesięcy. Na premierę mamy jednak poczekać do końca tego roku.

System Shock Remake na ostatniej prostej. Zostały ostatnie szlify i poprawki
Nightdive Studios/Prime Matter

Każdy poziom jest już ukończony, każdy przeciwnik jest na swoim miejscu, jak również każda broń. (...) Naprawianie błędów to ostatnia wyprawa w otchłań piekieł. (...) Staraliśmy się pozostać wierni kanonowi. Było to dla nas bardzo ważne, aby główni odbiorcy, czyli fani System Shock, mogli spojrzeć na to dzieło i powiedzieć: “Tak, właśnie na to czekaliśmy. To jest gra, którą znamy, ale teraz jest odświeżona”. (...) Każdy członek zespołu zainwestował długie godziny w zachowanie oryginalnego charakteru rozgrywki, ale wszyscy chcieliśmy mieć pewność, że zawiera ona także nowoczesne rozwiązania.

GramTV przedstawia:

Kuperman zapewnił także, iż fani klasycznego System Shock otrzymają duchowego spadkobiercę – studio dołożyło wszelkich starań, aby zachować klimat pierwowzoru oraz jego charakter, dostarczając przy tym nowoczesnego doświadczenia. Przejawi się to między innymi pod postacią znacznie większej ilości animacji czy piękną oprawą graficzną. Pozostaje już jedynie cierpliwie czekać na premierę.

Przypomnijmy jeszcze na koniec, że remake gry System Shock ma zadebiutować w bieżącym roku na komputerach osobistych oraz konsolach PlayStation 4 i Xbox One. Gra jest dostępna w sklepach Steam, GOG.com oraz Epic Games Store, gdzie możemy składać zamówienia przedpremierowe.

Komentarze
1
Gregario
Gramowicz
01/04/2022 03:11

Trochę zabawnie brzmią słowa Larry'ego, jeśli pamięta się perypetie przez jakie przechodził ten tytuł :) Gdyby na początku nie kombinowali, tylko z myślą o fanach robili grę, to już od dawna byśmy się cieszyli przemierzaniem (wzdłuż i wszerz) poziomów Cytadeli.