Szczyt ignorancji? Producentka z Amazona nie widziała Bondów przed erą Daniela Craiga

Jakub Piwoński
2024/12/24 08:00
1
0

Czy ktoś taki powinien zarządzać tak wielką marką, jaką jest James Bond?

Wczoraj informowaliśmy o konflikcie na linii Barbara Broccoli a producenci z Amazona. Kością niezgody jest sposób, w jaki Amazon wyobraża sobie rozwijanie serii o Jamesie Bondzie. Gigant streamingowy chce na jej podstawie tworzyć także serialowe spin-offy, wzorując się uniwersum Marvela, co budzi opór Broccoli, obawiającej się o utratę integralności postaci. Teraz wychodzi na jaw, że rozczarowanie Broccoli w stosunku do producentów z Amazona wynika również z ich podejścia do dziedzictwa serii.

Casino Royale
Casino Royale

Producentka z Amazona nie widziała Bondów przed erą Daniela Craiga

Jak donosi portal World of Reel, opierając się informacjach byłego pracownika Amazona, Jennifer Salke, szefowa Amazon/MGM Studios, nigdy nie oglądała żadnego filmu o Jamesie Bondzie nakręconego przed erą Daniela Craiga. Informator ujawnił także, że Salke nie jest zainteresowana klasycznym kinem, co może wpływać na jej decyzje dotyczące rozwoju serii. Ponoć gdy Salke pracowała jako producentka w NBC zrezygnowała z remaku Conana Barbarzyńcy tylko dlatego, że materiał źródłowy opowiadał o toksycznej męskości. Informator sugeruje w sposób jednoznaczny, że cały impas Bonda wynika z ignoranctwa i uprzedzeń Salke.

Możesz zapytać o to ludzi z jej czasów w NBC, ale agenci i menedżerowie [powiedzą ci], że nigdy nie czytała scenariuszy. Ona po prostu zawiera umowy z takimi talentami jak bracia Russo i daje zielone światło na takie gówno jak Red One – mówi były pracownik Amazona

GramTV przedstawia:

Propozycja Amazona, by rozwijać uniwersum Bonda na wzór Marvela poprzez liczne spin-offy, spotkała się z mocnym sprzeciwem Barbary Broccoli, właścicieli praw do Bonda. Producentka obawia się, że taki kierunek doprowadzi do deprecjacji ikonicznej postaci, której historia i dziedzictwo sięgają lat 60. A dziedzictwo serii najwyraźniej kompletnie nie jest istotne dla włodarzy Amazona. Brak wiedzy o wcześniejszych filmach, takich jak klasyczne odsłony z Seanem Connerym czy Rogerem Moore’em, rodzi pytania o ich kompetencje w zarządzaniu tak ważną marką.

Czy konflikt zostanie zażegnany? Czekamy na kolejne wieści.

Komentarze
1
radeck16
Gramowicz
Wczoraj 08:43

Jak mają kręcić seriale i zrobić Bondowi to, co Disney zrobił MCU albo SW, to lepiej niech nic nie kręcą. Już wolę, żeby zakopali markę na kilka lat, aż klimat się zmieni