Nick Turner, dotychczasowy Senior Global Brand Manager odpowiedzialny za Assetto Corsa w 505 Games, zajmie się od teraz działaniami promocyjnymi gry Le Mans Ultimate.
Le Mans Ultimate przeżywa ostatnio spory rozkwit. Gracze coraz częściej sięgają po symulator, a twórcy nie ukrywają zadowolenia. Na fali sukcesów, twórcy gry chcą spotęgować działania marketingowe, aby przyciągnąć jeszcze większą ilość użytkowników.
Le Mans Ultimate
Motorsport Games zaczyna mocniej inwestować w sukces Le Mans Ultimate
W rozmowie z Traxion, Stephen Hood, CEO Motorsport Games, wyjaśnił, że firma do tej pory nie inwestowała w płatny marketing ani influencerów, polegając wyłącznie na organicznym zainteresowaniu graczy:
Nie wydajemy pieniędzy na marketing. Nie płacimy influencerom. Cały czas zgłaszają się do nas ludzie z propozycjami płatnej promocji, ale odmawiamy, bo nie mamy na to budżetu. Teraz jednak chcemy to zmienić i zawalczyć o swoje miejsce na rynku. To dla nas bardzo istotne.
Nick Turner podkreślił, że dołączenie do zespołu Motorsport Games i Studio 397 to dla niego ogromna szansa:
Le Mans Ultimate robi teraz wielkie postępy i cieszy się coraz większym uznaniem społecznośc Jasna wizja i kierunek obrany przez Stephena Hooda, Bena Rossitera-Turnera i utalentowany zespół Studio 397 to coś, w co chciałem się zaangażować. Połączenie pasjonatów motorsportu i umożliwienie im kreatywnej pracy nad czymś, co kochają, to idealny przepis na sukces.
GramTV przedstawia:
Motorsport Games niedawno wygrało batalię prawną sięgającą 2020 roku i gry NASCAR Heat 5, a także pracuje nad nowymi inwestycjami. Pełne wyniki finansowe firmy za 2024 rok zostaną ogłoszone w czwartek, 20 marca 2025. Twórcy Le Mans Ultimate najwyraźniej chcą mocno przycisnąć i sięgnąć po większe grono odbiorców, oferując przy okazji jeden z najlepszych symulatorów do simracingu na rynku.
Le Mans Ultimate miało swoją premierę w lutym 2024 roku. Produkcja jest dostępna wyłącznie na platformie PC.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!