Alan Wake 2 na PlayStation 5 Pro. Zobaczcie materiały od Remedy
Na oficjalnej stronie Remedy ukazał się nowy wpis związany z grą Alan Wake 2. Tym razem deweloperzy skoncentrowali się na wersji przeznaczonej na konsole PlayStation 5 Pro. Twórcy nie tylko podzielili się szczegółami obejmującymi wspomnianą wersję, ale też materiałami, które znajdziecie na dole wiadomości.
Alan Wake 2 w pełni wykorzystuje możliwości konsoli Sony PlayStation 5 Pro, aby jeszcze bardziej poprawić wrażenia z gry. Zespół Remedy odpowiedzialny za silnik Northlight poświęcił sporo czasu na aktualizację technologii stojącej za Alan Wake 2, a główną nowością dla wersji Pro jest dodanie ray tracingu.
Tryby jakości i wydajności w Alan Wake 2 zostały ulepszone na PS5 Pro. Wykorzystują one nową metodę skalowania Sony „PlayStation Spectral Super Resolution” (PSSR). Cytując język marketingowy Sony, „PSSR to skalowanie oparte na sztucznej inteligencji, które wykorzystuje technologię bazującą na uczeniu maszynowym, aby zapewnić superostrą klarowność obrazu poprzez dodanie niezwykłej ilości szczegółów”. – czytamy na stronie Remedy.
GramTV przedstawia:
Tryb jakości na PS5 Pro zaoferuje ray tracing, który nie jest dostępny w wersji na PS5.
30 klatek na sekundę
Ray tracing
Rozdzielczość wyjściowa 3840 x 2160 (4K)
Rozdzielczość renderowania 2176 x 1224
Tryb wydajności na PS5 Pro zapewni natomiast wyższą rozdzielczość wyjściową i więcej szczegółów wizualnych w porównaniu do PS5. Poprawione zostały: ogólna stabilność obrazu, mgła, oświetlenie wolumetryczne i dokładność cieni.
60 klatek na sekundę
Wykorzystanie w przybliżeniu tych samych ustawień renderowania (jakości obrazu), co w trybie jakości na podstawowym PS5
Tryb wydajności na podstawowym PS5 działa przy niższych ustawieniach renderowania (jakości obrazu)
Rozdzielczość wyjściowa: 3840 x 2160 (4K)
Rozdzielczość renderowania: 1536 x 864
Podstawowa wersja PS5 wyświetla obraz w rozdzielczości 1440p
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!