Zapisy do testów-beta już trwają. Warto się więc pośpieszyć.
Długo nie mieliśmy nowych aktualizacji dotyczących prac nad Tempest Rising, czyli najnowszej strategii czasu rzeczywistego tworzonej przez studio Slipgate Ironworks. Produkcja jest duchowym spadkobiercą serii Command & Conquer, wpisując się w niszę RTS-ów, na które w ostatnich latach jest coraz większe zapotrzebowanie. Lukę może więc wypełnić Tempest Rising, które będzie można wypróbować za darmo w ramach beta-testów, które startują już w listopadzie.
Tempest Rising – twórcy zapraszają na beta-testy nowej strategii
Deweloperzy zapowiedzieli, że w dniach od czwartku 7 listopada do czwartku 21 listopada bieżącego roku rozpoczną się zamknięte beta testy trybu dla wielu graczy. Liczba miejsc jest ograniczona, więc trzeba się pośpieszyć i zgłosić chęć udziału w testach za sprawą specjalnego formularza. W nadchodzących tygodniach Slipgate Ironworks rozpocznie rozsyłać maila do osób, które zostaną wybrane do bety. Wybrane osoby będą musiały potwierdzić swój udział.
Beta-testy Tempest Rising zostaną ograniczone wyłącznie do wieloosobowych rozgrywek przez sieć oraz meczów z botami. Tryb będzie obejmował dobieranie graczy rankingowych oraz nierankingowych w ramach swobodnej gry. Gracze będą mogli również wypróbować tryb potyczki z przeciwnikiem sterowanym przez sztuczną inteligencję. Studio udostępni trzy poziomy trudności botów, czyli łatwy, średni i trudny.
W ramach bety użytkownicy sprawdzą dwie frakcje, czyli Globalne Siły Obronne (GDF) oraz Dynastę Tempest (DYN) w obu dostępnych trybach. Potyczki będą prowadzone na trzech mapach: Alpach (2v2), Zarośniętej Oazie (1v1) oraz Wzniesieniu (1v1).
W Tempest Rising klasyczna RTS-owa AKCJA spotyka nowoczesny styl produkcji i wydajność. Inspirowana wielkimi RTS-ami z lat 90. i 2000, Tempest Rising to klasyczna, strategiczna gra czasu rzeczywistego z budowaniem bazy, której akcja przedstawia współczesny, alternatywny scenariusz wojenny. Gra zawiera 3 unikalne frakcje, z których każda ma własne podejście do walki i ekonomii, co zapewnia różnorodne strategie dla graczy o różnych stylach. Tempest Rising to również mapy z neutralnymi strukturami do zdobycia i neutralnymi populacjami do pokonania, głęboką i satysfakcjonującą rozgrywkę, która kładzie nacisk na strategię, jednocześnie nagradzając umiejętności, oraz wbudowane opcje personalizacji, które pozwalają graczom podejść do gry na swój sposób zarówno w trybie dla jednego gracza, jak i dla wielu graczy.
GramTV przedstawia:
Przypomnijmy, że Tempest Rising zmierza wyłącznie na komputery osobiste. Gra nie ma jeszcze wyznaczonej daty premiery.
Dla mnie jak najbardziej spoko to wygląda... tylko żeby twórcy dowieźli grę do końca dobrze, a nie tak jak to miało miejsce z pewnym naśladowcą SC, który ostatecznie okazał się wielką klapą.