Produkcja studia Neon Giant otrzyma również wsparcie dla technologii Nvidia DLSS.
Produkcja studia Neon Giant otrzyma również wsparcie dla technologii Nvidia DLSS.
W zeszłym tygodniu mieliśmy okazję zobaczyć ponad 4-minutowy gameplay z The Ascent, natomiast wczoraj Nvidia poinformowała, że produkcja studia Neon Giant w wersji PC otrzyma wsparcie dla ray-tracingu oraz technologii DLSS. Firma opublikowała też zwiastun, który pokazuje, jak wspomniany tytuł prezentuje się z włączoną techniką śledzenia promieni i trzeba przyznać, że cyberpunkowy świat The Ascent po prostu błyszczy. Materiał znajdziecie na dole tej wiadomości.
„The Ascent to gra RPG akcji dla jednego gracza i w trybie kooperacji osadzona w cyberpunkowym świecie. Wielka korporacja, która władała Tobą i wszystkimi dookoła — The Ascent Group — właśnie upadła. Powstaje zamieszanie i chaos, bezpieczeństwo i porządek są w rozsypce, a bez ochrony każdy zdany jest sam na siebie. Powstrzymaj gangi i wrogie korporacje przed przejęciem władzy i odkryj, co tak naprawdę się wydarzyło” – informuje opis gry na oficjalnej stronie marki Xbox.
Na koniec przypomnijmy, że The Ascent zmierza nie tylko na komputery osobiste, ale także na konsole Xbox One i Xbox Series X/S. Premierę gry zaplanowano na 29 lipca bieżącego roku. Tego samego dnia produkcja studia Neon Giant trafi również do usługi Xbox Game Pass. Tymczasem zobaczcie najnowszy zwiastun, który prezentuje, jak wspomniana produkcja wygląda z włączonym ray-tracingiem.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!