The Blood of Dawnwalker – pierwszy zwiastun gry i prezentacja rozgrywki
Zapis transmisji z prezentacji The Blood of Dawnwalker znajdziecie w tym miejscu.Pierwszy zwiastun wraz z fragmentami rozgrywki zobaczycie poniżej.
Twórcy skupili się na opisaniu mrocznego świata fantasy opanowanego przez krwiożercze wampiry. Nie zabrakło szczegółów dotyczących fabuły, narracji, postaci oraz samej rozgrywki. Rebel Wolves podzieliło się pierwszym spojrzeniem na gameplay z The Blood of Dawnwalker, który zapowiada dynamiczną i krwawą rozgrywkę w otwartym świecie wypełnionym mnóstwem zróżnicowanych zadań. Wszystko to w konwencji action-RPG, więc fani Wiedźmina 3: Dziki Gon znajdą tu coś dla siebie.
W grze wcielasz się w postać Coena, młodego mężczyzny, który w wyniku przemiany skazany został na wieczność pomiędzy światem dnia a królestwem nocy. Wykorzystaj swoje zdolności i połącz wampirzą siłę z ludzką przebiegłością, aby uratować swoich bliskich. Staw czoła wrogom – ludziom, potworom, a nawet nieubłaganemu upływowi czasu. Ale pamiętaj – prawdziwe zło może czaić się w świetle dnia, a najbardziej lojalni sojusznicy mogą skrywać się wśród nocnych cieni.
GramTV przedstawia:
Istotnym elementem gry będzie lawirowanie między światłem dnia, a mrokiem nocy. Bohater będzie miał tylko 30 dni i 30 nocy, na zrealizowanie swojego zadania. Podczas przygody napotka na osoby, które zlecą mu różne misje, przybliżające Coena do uratowania swojej rodziny.
Częścią Rebel Wolves są osoby, które pracowały nad największymi hitami CD Projekt RED. Oprócz Konrada Tomaszkiewicza, założyciela studia, The Blood of Dawnwalker tworzą m.in. Bartłomiej Gaweł, czyli reżyser artystyczny Wiedźmina 3, Daniel Sadowski, czyli reżyser projektu pierwszego Wiedźmina, czy Jakub Szamałek, współscenarzysta Cyberpunka 2077. W Rebel Wolves pracuje około 100 osób.
Przypomnijmy, że The Blood of Dawnwalker powstaje na Unreal Engine 5. Gra zostanie wydana na komputerach osobistych, a także konsolach PlayStation 5 oraz Xbox Series X/S. Data premiery nie jest jeszcze znana.
Ja tez się jaram ale jedna rzecz mi przeszkadza: te 30 dni i nocy, cholernie nie lubię się spieszyć, tylko smakować sobie świat ale trzymam kciuki że to będzie jakoś fajnie rozwiązane.
Btw. Jeśli ludzie tak którzy ewidentnie mają talent do tworzenia fajnych światów poszli sobie z CDPR to współczuję nowemu Wiesiowi.
Ile razy to ja widziałem coś takiego we własnej praktyce...
Ja podchodzę do gry ostrożnie, jak do praktycznie wszystkich gier: poczekajmy na gameplay i na wydanie gry. I w 100% się zgadzam z tymi 30 dniami/nocami, dla mnie jest to mechanika, która nieco mnie odstrasza od gry. Ze wszystkim trzeba się spieszyć w prawdziwym życiu, w grach jednak wolę mieć czas, aby się dobrze bawić.
Yarod
Gramowicz
Dzisiaj 11:21
Ja tez się jaram ale jedna rzecz mi przeszkadza: te 30 dni i nocy, cholernie nie lubię się spieszyć, tylko smakować sobie świat ale trzymam kciuki że to będzie jakoś fajnie rozwiązane.
Btw. Jeśli ludzie tak którzy ewidentnie mają talent do tworzenia fajnych światów poszli sobie z CDPR to współczuję nowemu Wiesiowi.
Ile razy to ja widziałem coś takiego we własnej praktyce...
Silverburg
Gramowicz
Dzisiaj 11:07
Faktycznie, Wiedźmin z wampirami. Z zachwytem poczekam na gameplay ale faktycznie klimat jest. Tylko dlaczego wampir musi od razu wyglądać, jak Nosferatu?