Wszyscy oczekują premiery nowego zwiastuna GTA 6. Zarówno gracze, którzy chcą dowiedzieć się więcej o nowej grze Rockstar Games, ale również inne studia, które liczą, że nie będą musiały przesuwać premier swoich gier, aby nie rywalizować z nadchodzącą nową odsłoną serii Grand Theft Auto. Graczy niepokoi nie tylko niepewna data premiery, ale również wysoka cena gry, która może przekroczyć 400 zł. Mimo to Take-Two Interactive i Rockstar chcą realizować swój plan na promocję gry. Gdy ta zostanie wznowiona, fani będą mieli jasny sygnał, że do premiery pozostała już ostatnia prosta.

GTA 6 – prezes Take-Two wyjaśnia, dlaczego drugi zwiastun gry jeszcze nie pojawił się w sieci
Strauss Zelnick, prezes Take-Two, w najnowszym wywiadzie dla serwisu Bloomberg przyznał, że firma ma dwa powody, dla których drugi zwiastun GTA 6 jeszcze nie zadebiutował w sieci, chociaż od premiery pierwszego minęło już kilkanaście miesięcy. Przyznał, że buduje to odpowiednio wysokie oczekiwania wobec gry. Tym samym gracze sami tworzą swoje własne materiały o GTA 6, które stają się darmową reklamą dla gry Rockstara. Drugim powodem jest stworzenie jak najambitniejszej produkcji, a to wymaga czasu. Deweloperzy chcą zrobić perfekcyjną grę, dlatego nie śpieszą się z jej stworzeniem, chcąc dopracować każdy element produkcji.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!