Rok pełen nowości dla fanów Rainbow Six: Siege. Znamy plany rozwoju gry

Wincenty Wawrzyniak
2022/02/23 09:30
0
0

Ubisoft ujawnił plany rozwoju gry Tom Clancy’s Rainbow Six: Siege – twórcy szykują sporo atrakcji dla społeczności.

Przedstawiciele firmy Ubisoft podzielili się ze społecznością gry Tom Clancy’s Rainbow Six: Siege szczegółami na temat rozwoju produkcji. Społeczność może spodziewać się sporej ilości atrakcji – plany rozwoju obejmują nie tylko nowe mapy i operatorów, ale też system przeciwdziałania toksycznym zachowaniom. Siódmy rok wsparcia gry został podzielony tradycyjnie, czyli na cztery sezony, z których każdy wiązać będzie się z inną zawartością. Poniżej znajdziecie wszystkie niezbędne szczegóły.

Pierwszy sezon wprowadzi Azami, defensywną operatorkę z Japonii oraz nową mapę obejmującą teren ekskluzywnego klubu w Irlandii. Wówczas w grze pojawi się tryb Team Deathmatch. Drugi sezon doda z kolei operatora z Belgii i mapę osadzoną w Grecji (stworzoną z myślą o wspomnianym trybie). Trzeci sezon wprowadzi operatora z Singapuru i mapę, która na ten moment zostaje tajemnicą. Czwarty sezon odblokuje z kolei dostęp do jeszcze jednego operatora, tym razem z Kolumbii. To jednak nie koniec nowości.

GramTV przedstawia:

Poszczególne sezony – oprócz operatorów oraz map – dostarczą między innymi strzelnicę. Ta trafi do gry w momencie rozpoczęcia drugiego sezonu i pozwoli sprawdzić, która broń odpowiada Wam najbardziej. Trzeci sezon przyniesie ze sobą zmiany w rozgrywkach rankingowych. Gracze nie będą musieli już brać udziału w dziesięciu meczach, aby system określił poziom ich umiejętności, ponieważ wszyscy zaczną zabawę od najniższego możliwego poziomu i wystartują z innymi w rywalizacjach. Czwarty sezon ma zaś wprowadzić na stałe tryb Arcade, którego wariant będzie zmieniać się co tydzień. Później mamy system reputacji.Rok pełen nowości dla fanów Rainbow Six: Siege. Znamy plany rozwoju gry

System reputacji będzie rozwijany na przestrzeni wszystkich czterech sezonów. Pierwszy sezon ma zwiększyć skuteczność wykrywania griefingu oraz celowego rozłączania się. Drugi system wprowadzi nowy system karania graczy, którzy ostrzeliwują swoich sojuszników – po wykryciu takowej osoby włączy friendly fire, tyle że w drugą stronę – i będzie to obowiązywać przez więcej niż jedną rozgrywkę. Trzeci sezon pozwoli na raportowanie toksycznych zachowań podczas oglądania powtórek. Do gry ma trafić system punktów reputacji – to na jego podstawie w czwartym sezonie deweloperzy będą mogli przyznawać graczom zarówno kary, jak i nagrody. W międzyczasie otrzymywać będziemy poprawki i zmiany w balansie.

Komentarze
0



Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!