Treści o grach stają się popularniejsze niż faktyczna rozgrywka. Poznaliśmy wyniki nowego badania

Mikołaj Berlik
2024/12/03 12:15
0
0

Twitch oraz Youtube najpopularniejszymi platformami.

Treści o grach w internecie od długiego czasu cieszą się sporym zainteresowaniem. Według ostatnich badań wiele osób zainteresowanych tym tematem chętniej spędza czas na oglądaniu, niż samodzielnym graniu w różnego rodzaju produkcje. W nowym raporcie dowiedzieliśmy się więcej informacji na ten temat.

Youtube
Youtube

Fani coraz chętniej oglądają materiały o grach

Serwis GamesIndustry podzielił się raportem autorstwa Midia Research. Dowiedzieliśmy się, że osoby zainteresowane wirtualną rozrywką częściej spędzają czas na oglądaniu tego typu treści, a nie faktycznym graniu. Przeciętny fan przeznacza na granie 7,4 godziny tygodniowo oraz 8,5 godzin na oglądanie materiałów na ten temat. Dodatkowo 24 procent badanych graczy konsolowych i/lub pecetowych oraz 48 procent osób kupujących treści o grach ogląda filmy związane z grami przynajmniej raz w miesiącu.

GramTV przedstawia:

Raport stworzony przez Midia Research miał na celu pokazanie niewykorzystanego do tej pory potencjału, który według osób odpowiedzialnych za badanie leży w treściach o grach wideo. Dane pokazują, że umieszczenie materiałów wewnątrz ekosystemu produkcji ma spory potencjał i powinno okazać się sukcesem. Nie wiemy, czy w najbliższej przyszłości firmy zdecydują się na podobny ruch, lecz jest to z pewnością jedna ze opcji rozwoju tego elementu rozrywki.

Warto dodać, że w ostatnim czasie mogliśmy zobaczyć coraz więcej prób skorzystania z zainteresowania graczy tego typu treściami. Kilka dni temu zobaczyliśmy wydarzenie w Fortnite, które cieszyło się sporym zainteresowaniem i pobiło rekord ustalony w 2020 roku.

Komentarze
0



Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!