Deweloperzy z Insomniac Games przyznają, że było to prawdziwe „odkrycie”.
Deweloperzy z Insomniac Games przyznają, że było to prawdziwe „odkrycie”.
Ratchet & Clank: Rift Apart oferuje posiadaczom PlayStation 5 trzy tryby działania – tryb wierności, wydajności oraz Performance RT. Ten ostatni został dodany do gry w ostatniej chwili, wraz z premierową aktualizacją. Mike Fitzgerald, dyrektor ds. technologii w Insomniac Games, w rozmowie z serwisem Axios na temat współpracy zespołów PlayStation, poinformował, że było to dość późne odkrycie.
Deweloper przyznał, że Ratchet & Clank: Rift Apart miało początkowo otrzymać jedynie dwa pierwsze tryby. Jednak dzięki współpracy z innymi zespołami PlayStation Studios twórcy odkryli, że można wycisnąć z PlayStation 5 nieco więcej.
„Nie ma takiego momentu, powiedzmy, w środku produkcji, kiedy mówimy: OK, silnik został zablokowany, powodzenia, skończcie to, co robicie, a my przejdziemy do następnej rzeczy. Cały nasz zespół technologiczny skupia na jakości gry Ratchet & Clank do miesiąca po jej premierze” – mówi Fitzgerald.
„Nowy tryb był późnym odkryciem, wynikiem pracy różnych zespołów zajmujących się programowaniem, sztuką, testowaniem i innymi sprawami, które zastanawiały się, jak najlepiej wykorzystać PS5” – dodaje deweloper.
Na koniec przypomnijmy, że Ratchet & Clank: Rift Apart dostępne jest wyłącznie na konsoli PlayStation 5. Jeśli jesteście ciekawi naszej opinii na temat najnowszej produkcji studia Insomniac Games, to serdecznie zapraszamy Was do lektury: Ratchet & Clank: Rift Apart – recenzja – Przygoda nowej generacji.