Brenden Greene, znany jako PlayerUnknown, ma ambitne plany dotyczące swojego nowego projektu. Twórca PUBG chce stworzyć grę symulacyjną, którą określa mianem "realistycznego Minecrafta" z geologią odzwierciedlającą prawdziwy świat.
W rozmowie z GamesRadar+ Greene omówił swoje wizje dotyczące Project Artemis, czyli symulacyjnej gry o skali naszej planety Ziemi, oraz nadchodzącej produkcji survivalowej Project: Go Wayback, która korzysta z tej samej zaawansowanej technologii proceduralnej. Jego celem jest stworzenie świata wiernego rzeczywistości.
PUBG
Twórca PUBG ma spore ambicje wobec Project Artemis
Greene dość szeroko wypowiedział się w tym temacie:
Chcę stworzyć geologię. Chcę, aby gracze mogli patrzeć na teren i myśleć – „tu powinno być żelazo” lub „Tu znajduje się ten surowiec”. Możesz założyć kopalnię i prowadzić rozgrywkę w stylu Civilization czy Age of Empires, ale w pełnym 3D, jako dodatkowa warstwa świata. Jeśli będziesz chciał wejść z czymś w interakcję to będziesz mógł.
Choć Project Artemis może być oddalony o dekadę, celem zespołu jest stworzenie realistycznego terenu, w którym wszystko ma ekologiczną spójność. Gracze będą mogli analizować teren na podstawie map satelitarnych i odkrywać, co kryje się pod powierzchnią. Jednym z kluczowych elementów są jaskinie, które stanowią kolejny krok w kierunku "realistycznego Minecrafta". Green dodatkowo wyjaśnia:
Dlatego mamy dziesięcioletni plan. Wiele razy pytano nas, dlaczego wszystko odbywa się w czasie rzeczywistym, ale daje nam to niezwykłe możliwości generowania światów.
GramTV przedstawia:
Realizm jest równie ważny dla Project: Go Wayback, survivalowej gry, która porzuca wszelkie ułatwienia znane z innych produkcji tego gatunku. Gracze będą musieli chronić się przed zimnem, ale nie będą mogli po prostu wybrać opcji rozpalenia ogniska z menu. Będą musieli odnaleźć drogę do odległej wieży meteorologicznej, ale nie dostaną gotowego znacznika pokazującego ich aktualną pozycję na mapie.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!