Pod koniec września dowiedzieliśmy się, że Alan Wake 2 otrzyma tryb wydajności na PlayStation 5 i Xbox Series X. Fińskie studio potwierdziło również, że na Xbox Series S wspomniana produkcja działać będzie wyłącznie w 30 klatkach na sekundę. Wiadomość ta z pewnością rozczarowała użytkowników wspomnianaj platformy. Okazuje się jednak, że stworzenie drugiej części Alana Wake’a na tańszą konsolę 9. generacji Microsoftu było dla Remedy Entertainment sporym wyzwaniem.
Remedy Entertainment wspomina o trudnościach związanych z produkcją gry Alan Wake 2 na Xbox Series S
Thomas Puha – dyrektor ds. komunikacji w Remedy Entertainment – w rozmowie z serwisem IGN podkreślił, że Xbox Series S posiada identyczny procesor, co Xbox Series X. Problemem – jak podkreśla deweloper – ma być jednak karta graficzna, a także mniejsza ilość pamięci RAM, w którą wyposażona jest wspomniana konsola. Fińskie studio ma również często słyszeć, że produkuje gry na PC, więc na pewno zna się na skalowaniu. Puha zaznaczył jednak, że na PC pamięć „naprawdę nie jest” problemem.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!