Według twórców Astro Bot nie był projektowany z myślą o PSVR2
Zapowiedź Astro Bot spotkała się z niezwykle pozytywną reakcją wśród graczy. Część zainteresowanych może być jednak nieco rozczarowana faktem, że produkcja nie otrzyma wsparcia dla PSVR2. W rozmowie z serwisem PushSquare deweloperzy odpowiedzialni za tytuł postanowili odnieść się do tego tematu.
Kiedy mówimy o VR kontra nie-VR, w przypadku gry takiej jak Astro, jeśli miałbyś stworzyć wersję VR, musi ona być w pełni zaprojektowana dla tej wersji. Niektóre gry mogą sobie pozwolić na hybrydę, na przykład gry pierwszoosobowe, ale w naszym przypadku filozofia projektowania obu gier jest bardzo, bardzo różna. To była świadoma decyzja o rozszerzeniu świata Astro's Playroom i przeniesieniu Astro na dużą scenę. Od samego początku na tym się skupialiśmy. – wyjaśnia dyrektor kreatywny, Nicolas Doucet.
GramTV przedstawia:
Jak się zatem okazuje, gra nigdy nie była projektowana z myślą o wspomianych goglach PlayStation. Dyrektor kreatywny przekazał również, że zespół zawsze planował wydać pełnoprawną grę na PS5 po demie technologicznym. Według Nicolasa Douceta „PSVR2 nie był brany pod uwagę” w kontekście Astro Bot.
Warto przy okazji przypomnieć, że zgodnie z przekazanymi przez twórców informacjami, Astro Bot to „naprawdę bardzo duża gra”. Gracze mogą liczyć między innymi na ogromną różnorodność poziomów, których ma być aż osiemdziesiąt. Dodatkowo w produkcji spotkamy ikony PlayStation, takie jak Kratos, Nathan Drake czy Aloy, a także 70 rodzajów przeciwników.
Astro Bot ma zadebiutować na rynku 6 września 2024 roku. Produkcja zmierza wyłącznie na konsole PlayStation 5.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!