Cities Skylines 2 nie zaliczyło najbardziej udanego startu. Produkcja borykała się z problemami technicznymi, które utrudniały cieszenie się w pełni budowaniem miast. Twórcy muszą jednak uporać się jeszcze z systemem ekonomii, który w chwili premiery uznali za „niespełniający standardów jakości, do których dążyli”.
Twórcy Cities Skylines 2 przepraszają za system ekonomii
W momencie premiery ekonomia nie spełniała standardów jakości, do których dążymy i przepraszam za frustrację, którą to spowodowało. W popremierowych łatkach zawarliśmy poprawki błędów związanych z implementacją ekonomii, ale niektóre z nich nadal występują i pracujemy nad ich rozwiązaniem dzięki waszym zgłoszeniom. Poprawki będą koncentrować się na zasadniczym systemie, a także na sposobie prezentacji informacji w grze, co zapewni większą przejrzystość i pomoże lepiej zrozumieć gospodarkę. – czytamy w najnowszym wpisie z serii Word of the Week.
GramTV przedstawia:
We wpisie znalazły się także szczegółowe wyjaśnienia kilku kwestii związanych z ekonomią. Hallikainen poruszyła między innymi temat wyspecjalizowanych gałęzi przemysłu, rentowności, salda miesięcznego, a także obliczania oprocentowania pożyczki.
Na koniec przypominamy, że Cities Skylines 2 zadebiutowało na rynku 24 października 2024 roku. City-builder jest dostępny na PC, PlayStation 5 oraz na Xboxach Series X/S,
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!