Jakiś czas temu informowaliśmy o nowej zawartości, która trafiła do Content Warning. W grze pojawiły się nowe potwory, które mogą sfilmować gracze, a także mapa, kolejny przedmiot czy lustro w domu. Kooperacyjna produkcja cieszy się niemałą popularnością, a najnowsze informacje przekazane przez wydawcę potwierdzają, jak duży sukces osiągnęła gra.
W Content Warning zagrało już ponad 8 milionów graczy
W połowie kwietnia bieżącego roku twórcy Content Warning poinformowali o świetnej sprzedaży gry. Jak wówczas podano, tytuł rozszedł się na tamten moment w liczbie ponad miliona egzemplarzy. Teraz wydawca ma do przekazania jeszcze lepsze informacje związane z popularnością kooperacyjnej produkcji.
Zgodnie z udostępnionymi w mediach społecznościowych informacjami, Content Warning sprzedało się już w liczbie 2,2 miliona kopii. To jednak nie koniec dobrych wieści ze strony Landfall Publishing – w tytuł zagrało już bowiem 8,8 miliona osób. Te dwa kamienie milowe udało się osiągnąć w dwa miesiące od premiery gry na rynku.
GramTV przedstawia:
Warto przy okazji zauważyć, że Content Warning nieustannie cieszy się całkiem sporym zainteresowaniem ze strony użytkowników Steama. Tylko w ciągu ostatnich 24 godzin jednocześnie w kooperacyjny hit grało nawet 8 tysięcy osób. Gra cieszy się również świetnymi ocenami na platformie Valve, gdzie z ponad 20 tysięcy opinii, aż 93% jest pozytywnych.
Zdobądź sławę lub zgiń próbując! Content Warning to horror w trybie współpracy, w którym nagrywasz ze znajomymi straszne rzeczy, aby zyskać popularność. – czytamy w opisie gry Content Warning na platformie Steam.
Na zakończenie przypominamy, że Content Warning zadebiutował 1 kwietnia 2024 roku. Aktualnie tytuł może pochwalić się bardzo dobrym odbiorem wśród użytkowników platformy Valve – aż 92% z ponad 7200 opinii jest pozytywnych.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!