Twórcy God of War: Ragnarok opowiadają o zmianach i nowościach w systemie walki

Mikołaj Ciesielski
2022/08/31 08:53
0
0

Kratos otrzyma kilka nowych zdolności, które z pewnością urozmaicą starcia z oponentami.

Twórcy God of War: Ragnarok opowiadają o zmianach i nowościach w systemie walki

Premiera God of War: Ragnarok za nieco ponad dwa miesiące. Jakiś czas temu Sony postanowiło przypomnieć graczom poprzednią odsłonę przygód Kratosa i Atreusa, a tymczasem do sieci trafiły nowe informacje na temat nadchodzącej części popularnej serii. Tym razem zainteresowani mogą poznać nieco interesujących informacji na temat systemu walki, który doczeka się kilku zmian i nowości.

W God of War: Ragnarok gracze będą mogli „bawić się wrogami i strategiami”

W rozmowie z serwisem Game Informer udział wzięli Mihir Sheth oraz Denny Yeh – główni projektanci walki, którzy odegrali ważną rolę w sukcesie odniesionym przez God of War z 2018 roku. Deweloperzy przyznali, że gdy spojrzeli na system walki znajdujący się w ostatniej odsłonie przygód Kratosa i Atreusa, to zdali sobie sprawę, że są w stanie rozwinąć wspomniany element, dzięki czemu gracze otrzymają nie tylko nowe wyposażenie, ale też będą mogli „bawić się wrogami i strategiami”.

Jedną z najważniejszych nowości będzie nowa funkcja „trójkąta”. W God of War z 2018 roku wspomniany przycisk odpowiedzialny był za przywoływanie topora (gdy Kratos nie miał go w ręce) lub jego wyciągniecie podczas korzystania z Ostrzy Chaosu. W nadchodzącej odsłonie serii pod wspomnianym przyciskiem znajdziemy natomiast „Weapon Signature Moves”.

Twórcy wyjaśniają, że dzięki owej funkcji Kratos będzie mógł nasycić Lewiatana i Ostrza Chaosu odpowiednio lodem oraz ogniem, dzięki czemu zamrozi lub podpali znajdujących się w pobliżu oponentów, zadając im przy tym dodatkowe obrażenia.

W God of War: Ragnarok gracze będą mogli „bawić się wrogami i strategiami”, Twórcy God of War: Ragnarok opowiadają o zmianach i nowościach w systemie walki

Okazuje się również, że w God of War: Ragnarok otrzymamy znacznie więcej tarcz. W rozmowie z serwisem Game Informer deweloperzy przedstawili jednak działanie zaledwie dwóch, które nazwano Dauntless oraz Stonewall. Pierwsza z nich nastawiona jest na perfekcyjne parowanie wrogich ataków – w ostatniej chwili tarcza będzie zmieniać kolor na czerwony, dając sygnał do odbicia ciosu oponenta i wyprowadzenia „niszczycielskiej” kontry.

Podczas korzystania ze Stonewall gracze będą musieli natomiast skupić się na blokowaniu ataków. Każde uderzenie zatrzymane przez tarcze będzie bowiem nasycało ją energią, a po osiągnięciu odpowiedniego poziomu Kratos będzie mógł wbić tarczę w ziemię, by wyzwolić impuls i ogłuszyć znajdujących się w pobliżu przeciwników. Warto jednak nie przesadzać z kumulowaniem energii, ponieważ każdy zablokowany cios wpływa na stabilność tarczy i wystawia bohatera na wrogie ataki.

W nadchodzących dniach możemy spodziewać się kolejnych informacji na temat God of War: Ragnarok. Produkcja studia Sony Santa Monica jest bowiem głównym tematem nowego wydania magazynu Game Informer. Na ten moment nie pozostaje nam więc nic innego, jak cierpliwie czekać na nowe szczegóły.

Na koniec przypomnijmy, że God of War: Ragnarok zmierza na konsole PlayStation 4 i PlayStation 5. Zgodnie z zapowiedzią gra zadebiutuje na wymienionych platformach 9 listopada bieżącego roku. Jeśli jesteście zainteresowani cenami poszczególnych edycji, to więcej informacji na ten temat znajdziecie pod tym adresem.

GramTV przedstawia:

Komentarze
0



Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!