Premiera God of War: Ragnarok za nieco ponad dwa miesiące. Jakiś czas temu Sony postanowiło przypomnieć graczom poprzednią odsłonę przygód Kratosa i Atreusa, a tymczasem do sieci trafiły nowe informacje na temat nadchodzącej części popularnej serii. Tym razem zainteresowani mogą poznać nieco interesujących informacji na temat systemu walki, który doczeka się kilku zmian i nowości.
W God of War: Ragnarok gracze będą mogli „bawić się wrogami i strategiami”
W rozmowie z serwisem Game Informer udział wzięli Mihir Sheth oraz Denny Yeh – główni projektanci walki, którzy odegrali ważną rolę w sukcesie odniesionym przez God of War z 2018 roku. Deweloperzy przyznali, że gdy spojrzeli na system walki znajdujący się w ostatniej odsłonie przygód Kratosa i Atreusa, to zdali sobie sprawę, że są w stanie rozwinąć wspomniany element, dzięki czemu gracze otrzymają nie tylko nowe wyposażenie, ale też będą mogli „bawić się wrogami i strategiami”.
Jedną z najważniejszych nowości będzie nowa funkcja „trójkąta”. W God of War z 2018 roku wspomniany przycisk odpowiedzialny był za przywoływanie topora (gdy Kratos nie miał go w ręce) lub jego wyciągniecie podczas korzystania z Ostrzy Chaosu. W nadchodzącej odsłonie serii pod wspomnianym przyciskiem znajdziemy natomiast „Weapon Signature Moves”.
Twórcy wyjaśniają, że dzięki owej funkcji Kratos będzie mógł nasycić Lewiatana i Ostrza Chaosu odpowiednio lodem oraz ogniem, dzięki czemu zamrozi lub podpali znajdujących się w pobliżu oponentów, zadając im przy tym dodatkowe obrażenia.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!