Odtwórczyni głównej roli w świetnie przyjętym Hellblade dowodzi, że Ninja Theory mocno skupiło się na realistycznych i dopracowanych starciach na potrzeby sequelu.
Odtwórczyni głównej roli w świetnie przyjętym Hellblade dowodzi, że Ninja Theory mocno skupiło się na realistycznych i dopracowanych starciach na potrzeby sequelu.
Jeśli mieliście jeszcze jakiekolwiek wątpliwości, to śpieszymy poinformować, że tworzenie gier może być równie satysfakcjonujące dla uczestników procesu, co dla nas graczy i odbiorców finalnego produktu. Znana z roli Senuy Melina Juergens opublikowała na swoim oficjalnym kanale YouTube dziennik z prac nad zapowiedzianym w 2019 roku Hellblade 2: Senua’s Saga. Okazuje się, że studio Ninja Theory postawiło na realistyczne i efektowne starcia z bronią białą, co nieźle dało popalić odtwórczyni głównej roli.
Założenie było proste – jeśli Melina Juergens potrafi wykonać poszczególne sekwencje, to te dzięki motion capture pojawią się w grze. Tym samym aktorka musiała udać się na trening walki, korzystać z pomocy specjalisty współpracującego m.in. przy Grze o tron, a dodatkowo Ninja Theory wysłało na kurs walki wręcz swoich animatorów. Rzućcie okiem na załączone poniżej wideo.
Hellblade 2: Senua’s Saga zmierza na PC i Xbox Series. Nie mamy jeszcze przybliżonej daty premiery, a ekipa jak widać, nie spieszy się zbytnio, stawiając na jak najwyższą jakość. Kto nie grał w pierwowzór, to niech sprawdzi koniecznie.