Twórcy Hi-Fi Rush oficjalnie żegnają miejsce pracy. Ostatni dzień w studio Tango Gameworks na zdjęciach

Patrycja Pietrowska
2024/06/15 11:00
0
0

Deweloperzy dzielą się zdjęciami z ostatniego dnia w studio.

Na początku maja bieżącego roku dowiedzieliśmy się, że Microsoft zamyka 4 studia należące do Bethesdy. Wśród nich znaleźli się między innymi twórcy Hi-Fi Rush – Tango Gameworks. Teraz deweloperzy dzielą się w mediach społecznościowych ostatnimi chwilami spędzonymi w byłym miejscu pracy.

Hi-Fi Rush
Hi-Fi Rush

Tango Gameworks oficjalne żegna miejsce pracy

Wiadomość o zamknięciu Tango Gameworks z pewnością zasmuciła wielu graczy. Świadczyć może o tym między innymi „odwrócony” review bombing gry Hi-Fi Rush, kiedy to użytkownicy platformy Steam postanowili wyrazić ogrom wsparcia dla twórców, ale też rozczarowanie decyzją Microsoftu. Niestety – studio zostało zamknięte, a teraz deweloperzy żegnają oficjalnie miejsce pracy.

W mediach społecznościowych ukazało się kilka zdjęć dokumentujących ostatni dzień w pracy zespołu Tango Gameworks. Jeden z deweloperów, Takeo Kido, postanowił podzielić się uchwyconymi na fotografiach chwilami, prezentując graczom, jak wygląda pożegnanie ze studiem. Jak możemy zauważyć, twórcy są już gotowi do „wyprowadzki” z firmy.

GramTV przedstawia:

Warto przy okazji wspomnieć, że Tango Gameworks nie jest jedynym studiem, którego działalność postanowił zakończyć Microsoft. Do historii odchodzą bowiem również Alpha Dog Studios (mobilny Mighty Doom), Roundhouse Studios (oryginalny Prey) oraz Arkane Austin (Redall). Według korporacji decyzja podyktowana była „zmianą priorytetów tytułów i zasobów”.

Zmiany te nie odzwierciedlają kreatywności i umiejętności utalentowanych osób w tych zespołach ani ryzyka, jakie podejmowały, próbując nowych rzeczy. Przyjmuję do wiadomości, że zmiany te zakłócają także funkcjonowanie różnych zespołów wsparcia ZeniMax i Bethesda, które wprowadzają nasze gry na rynek. Podejmujemy te trudne decyzje, aby stworzyć możliwości zwiększenia inwestycji w inne części naszego portfolio i skupić się na naszych priorytetowych grach. – czytaliśmy w komunikacie przekazanym przez szefa Xbox Game Studios, Matta Booty’ego.

Wczytywanie ramki mediów.
Wczytywanie ramki mediów.
Wczytywanie ramki mediów.

Komentarze
0



Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!