Minutowy zwiastun to koszt rzędu 250 tysięcy dolarów.
W połowie marca bieżącego roku dowiedzieliśmy się, kiedy odbędzie się Summer Game Fest 2024. Kilka dni temu organizatorzy podzielili się nowym zwiastunem wydarzenia, podgrzewając atmosferę przed transmisją. Teraz natomiast pojawiły się ciekawe wieści związane z kosztami, jakie muszą ponieść zainteresowani zaprezentowaniem na evencie swoich gier wydawcy i deweloperzy.
Zaprezentowanie się na Summer Game Fest sporo kosztuje wydawców i twórców gier
Summer Game Fest to jedna z największych, czerwcowych prezentacji gier. W ubiegłym roku wydarzenie śledziło w najgorętszym momencie nawet 2 miliony widzów. Okazuje się, że występ na evencie sporo kosztuje wydawców i twórców gier, którzy chcą podzielić się z szerszą publicznością swoimi dziełami.
GramTV przedstawia:
Zgodnie z informacjami przekazanymi przez portal Esquire, minutowy zwiastun kosztował na ubiegłorocznym Summer Game Fest 250 tysięcy dolarów. Zainteresowani przedstawieniem dłuższego, 150-sekundowego materiału, musieli natomiast zapłacić 550 tysięcy dolarów. Szczegóły związane z cenami przekazali serwisowi anonimowi informatorzy – specjaliści do spraw marketingu.
Jak zauważył portal, podsumowując Summer Game Fest 2023, wydawcy i twórcy gier łącznie przekazali organizatorom imprezy 9,65 miliona dolarów. Przedstawione dane dotyczą wyłącznie zeszłego roku i nie obejmują krótszych, na przykład 30-sekundowych zwiastunów, ani długich występów, w trakcie których Geoff Keighley zaprasza na scenę deweloperów. Kwoty w wielu przypadkach będą jednak stanowić niemożliwą do pokonania barierę – mowa oczywiście o niezależnych studiach, które nie mogą sobie pozwolić na takie koszta.
Na zakończenie warto przypomnieć, że Summer Game Fest startuje dzisiaj – 7 czerwca 2024 roku – o godzinie 23:00 czasu polskiego. Transmisja ma potrwać około dwóch godzin.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!