Podczas pokazu Xbox Games Showcase 2024 mieliśmy okazję rzucić okiem na obszerny zwiastun gry Indiana Jones i Wielki Krąg. Kilka dni temu dowiedzieliśmy się również, że produkcja otrzyma polski dubbing, a tytułowemu bohaterowi głosu użyczy Albert Osik. Teraz deweloperzy odpowiedzialni za grę zdradzają nieco więcej szczegółów, wspominając o chęci trafienia do „szerszej publiczności”.
Indiana Jones i Wielki Krąg ma być „prawdziwą grą przygodową”
Przedstawiciele studia MachineGames udzielili niedawno wywiadu dla podcastu Xbox. Twórcy, którzy w swoim portfolio mają gry z serii Wolfenstein, wyjaśnili, że w przypadku Indiana Jones i Wielki Krąg chcą trafić do „szerszej publiczności”, tworząc „prawdziwą grę przygodową”. W przeciwieństwie do poprzednich produkcji deweloperów tytułowy bohater ma przede wszystkim stawiać na spryt, a nie strzelaniny i walkę.
Przyzwyczailiśmy się do ciężkiej broni. To jest trochę inne. Tworzymy tutaj prawdziwą grę przygodową, taką, która jest nieco bardziej skierowana do szerszej publiczności, co jest dla nas czymś nowym. Naszym priorytetem było zachowanie wierności postaci Indy'ego i tego, kim jest przede wszystkim. Jest normalnym człowiekiem. Nie jest superbohaterem w pelerynie. Ma wady, popełnia błędy, potyka się. Jego ruch jest ciężki, a akcja ma ten szorstki klimat. Ale jednocześnie jest dość wysportowany, jest doskonałym wojownikiem i ma też ogromną ilość szczęścia.
Jest to coś, na czym bardzo się skupiliśmy, jeśli chodzi o rozgrywkę. Indy rozwiązuje problemy przede wszystkim za pomocą umysłu i naprawdę polega na sprycie, a nie na przesadnej walce, którą widzieliśmy lub robiliśmy wcześniej w grach Wolfenstein. Tak więc, podczas gry, wybór bardziej autentycznej ścieżki skradania się lub po prostu klasycznej walki na pięści, przyniesie graczowi korzyści i, w większości przypadków, zapewni również bardzo zabawne i wymagające doświadczenie. – wyjaśniają deweloperzy z MachineGames.
GramTV przedstawia:
Na zakończenie przypomnijmy, że Indiana Jones i Wielki Krąg zmierza na komputery osobiste oraz konsole Xbox Series X/S. Niestety dokładna data premiery na ten moment pozostaje tajemnicą, choć wiemy, że debiut ma nastąpić w 2024 roku. Warto również pamiętać, że gra MachineGames trafi w dniu premiery do biblioteki usług Xbox Game Pass i PC Game Pass.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!