Twórcy Life is Strange: Double Exposure proszą fanów o pomoc po nieudanym projekcie

Mikołaj Berlik
2025/01/08 19:30
2
0

Wydawca chce poznać opinię graczy.

W ubiegłym miesiącu informowaliśmy o problemach twórców Life is Strange: Double Exposure. Po niezbyt udanej premierze wiele osób pracujących nad projektem zostało zwolnionych. Deweloperzy postanowili wyciągnąć wnioski mające zapobiec takim sytuacjom w przyszłości. Z tego powodu fani zostali poproszeni o podzielenie się swoimi odczuciami po premierze najnowszej odsłony serii.

Life is Strange: Double Exposure
Life is Strange: Double Exposure

Life is Strange: Double Exposure - plan zespołu po porażce gry

Square Enix wysłało do graczy Life is Strange: Double Exposure e-maile, w których znalazła się ankieta z pytaniami dotyczącymi wielu istotnych elementów gry, takich jak wątek fabularny, elementy techniczne oraz funkcje dostępne w trakcie gameplayu. Jedną z najistotniejszych kwestii było również to, czy kontynuacja serii jest produkcją wartą zakupu. Bardzo możliwe, że następne projekty japońskiego wydawcy oraz Deck Nine Games okażą się dzięki tej akcji bardziej udane.

GramTV przedstawia:

Od czasu premiery Life is Strange: Double Exposure większość społeczności była zdania, że powrót Max Caulfield na ekrany graczy nie zakończył się zbyt pozytywnie. Pokazują to między innymi oceny - na Steamie pojawiło się ich niecałe 5 tysięcy, jednak tylko 69 procent okazało się pozytywne. W serwisie Metacritic sytuacja wygląda podobnie, lecz średnia wynosi tym razem 72/100. Wyniki sprzedaży również nie są zbyt zadowalające, na co wskazują zwolnienia w Deck Nine Games z ubiegłego miesiąca.

Na koniec przypomnijmy, że Life is Strange: Double Exposure zostało wydane 29 października na PC, Xbox Series X/S i PlayStation 5. 19 listopada tytuł trafił również na konsolę Nintendo Switch.

Komentarze
2
Frezko
Gramowicz
Wczoraj 22:44

Część pierwsza to fenomen robiony z pasją :D

A co do kolejnej części z Max to za dużo zabawy z woke kosztem fabuły :D

dariuszp
Gramowicz
Wczoraj 20:52

Ja w ogóle się zastanawiam co się stało. Czy po prostu nie mieli pomysłów?

Life is Strange 1 do teraz ma " Overwhelmingly Positive". Po prostu gra była bardzo fajna. Sam kupiłem bo generalnie lubię przygodówki i bawiłem się bardzo dobrze. A z kolejnymi grami widzę że jest tylko coraz gorzej.

Więc teraz pytanie czy talent odszedł ze studia czy po prostu nie mają pomysłu na kolejne gry w serii?

Bo może odpowiedzią nie jest zrobienie Life is Strange X tylko po prostu stworzenie nowej unikatowej gry. Dać ludziom szanse na zrobienie czegoś naprawdę nowego.