Twórcy Life is Strange: Double Exposure zwalniają pracowników ze względu na ciężką sytuację

Mikołaj Berlik
2024/12/07 13:00

Deck Nine Games kolejną firmą z problemami.

Jakiś czas temu doczekaliśmy się premiery Life is Strange: Double Exposure. Możemy przypuszczać, że wyniki produkcji nie spełniły oczekiwań twórców, ponieważ na Twitterze/X pojawiło się ogłoszenie dotyczące kolejnych zwolnień wewnątrz studia. CEO Deck Nine Games podzielił się powodem podjęcia tej decyzji.

Life is Strange: Double Exposure
Life is Strange: Double Exposure

Deck Nine Games - CEO Mark Lyons informuje o zwolnieniach

Niedługi czas po premierze Life is Strange: Double Exposure twórcy ogłosili, że wiele osób pracujących w firmie pożegna się z wykonywanym stanowiskiem. Taka sama sytuacja miała również miejsce w maju ubiegłego roku oraz w lutym bieżącego roku. Studio zajmowało się w przeszłości m.in. rozwojem Life is Strange: True Colors, Life is Strange: Before the Storm oraz współtworzeniem The Expanse: A Telltale Series.

Wczytywanie ramki mediów.

Dziś ze smutkiem dzielimy się wiadomością, że musimy pożegnać się z niektórymi członkami naszego zespołu. To była niezwykle trudna decyzja i odzwierciedla trudne czasy, z którymi boryka się obecnie wiele firm w naszej branży. Jesteśmy niezmiernie wdzięczni każdej osobie, która poświęciła swoją ciężką pracę, pasję i zaangażowanie w tworzenie z nami transformującej rozrywki.

GramTV przedstawia:

Przypomnijmy, że Life is Strange: Double Exposure zostało udostępnione 29 października 2024 roku na PC, Xbox Series X/S oraz PlayStation 5. Tytuł zadebiutował również 19 listopada na konsoli Nintendo Switch. Kontynuacja serii została oceniona na Steamie ponad 4 tysiące razy, z czego 70 procent opinii okazało się pozytywne. W serwisie Metacritic gra osiągnęła średnią ocen na poziomie 73/100.

Komentarze
17
Constantine
Gramowicz
08/12/2024 03:09
Silverburg napisał:

Znowu my, wy i te Twoje projekcje. Widać, że nie masz gdzieś,  że wychodzą inne, niż prawilne gry,  bo się awanturujesz prawie pod każdym materiałem na ten temat.  Graj po prostu w gry skierowane do Ciebie (jest ich większość - miałem to na myśli w poprzednim poście, ale pisanie na telefonie odbiło mi się czkawką). Wyjedź na wakacje do ciepłych krajów,  odpocznij i złap oddech. Nie ma co szukać "wrogów" w grach komputerowych.

I to właśnie robię. Gram w to, co chcę. Po prostu lubię czytać i oglądać o kolejnych porażkach postępowych gier 😁. No i niestety, o wakacjach mogę zapomnieć, bo póki co jestem w szpitalu i prędko nie wyjdę.

Silverburg
Gramowicz
07/12/2024 23:38
Constantine napisał:

Mam to gdzieś, że są gry skierowane nie do mnie. Wam natomiast przeszkadza fakt, że tacy jak ja nie kupują gier skierowanych dla waszego środowiska. No to powiedz mi, skoro jest was większość (chyba na twoim podwórku) to czego wasze gry są samymi porażkami? Przykłady pierwsze lepsze z brzegu: W40k Space Marine 2, Stellar Blade, Wu kong. Te gry mają gdzieś poprawność i dla wydawcy są sukcesem. A po drugiej stronie? Dustborn, Suicide Squad, DA: Veilguard, czy też najnowszy LiS. Więc może ty mi wytłumaczysz powody porażek w/w gier skoro jest was większość? Jak to możliwe, że mniejszość jest w stanie zapewnić sukces gry?

Znowu my, wy i te Twoje projekcje. Widać, że nie masz gdzieś,  że wychodzą inne, niż prawilne gry,  bo się awanturujesz prawie pod każdym materiałem na ten temat.  Graj po prostu w gry skierowane do Ciebie (jest ich większość - miałem to na myśli w poprzednim poście, ale pisanie na telefonie odbiło mi się czkawką). Wyjedź na wakacje do ciepłych krajów,  odpocznij i złap oddech. Nie ma co szukać "wrogów" w grach komputerowych.

Constantine
Gramowicz
07/12/2024 22:38
Silverburg napisał:

Ty się chyba lubisz z ludźmi kłócić, naprawdę nie szkoda Ci czasu? Ja tylko wtrącę, że wedle badań klinicznych dość często zdarza się, że ludzie, którzy atakują osoby o odrębnej orientacji seksualnej sami często mają problemy ze swoją (wyparcie i inne takie). Naprawdę tak bardzo Ci przeszkadza, że są gry, które nie są skierowane do Ciebie? Po prostu gra w gry, które są dla ludzi takich, jak i (a jest ich większość).

Mam to gdzieś, że są gry skierowane nie do mnie. Wam natomiast przeszkadza fakt, że tacy jak ja nie kupują gier skierowanych dla waszego środowiska. No to powiedz mi, skoro jest was większość (chyba na twoim podwórku) to czego wasze gry są samymi porażkami? Przykłady pierwsze lepsze z brzegu: W40k Space Marine 2, Stellar Blade, Wu kong. Te gry mają gdzieś poprawność i dla wydawcy są sukcesem. A po drugiej stronie? Dustborn, Suicide Squad, DA: Veilguard, czy też najnowszy LiS. Więc może ty mi wytłumaczysz powody porażek w/w gier skoro jest was większość? Jak to możliwe, że mniejszość jest w stanie zapewnić sukces gry?




Trwa Wczytywanie