Twórcy No Rest for the Wicked nie składają broni. Pierwsze aktualizacje poprawiły wydajność

Patrycja Pietrowska
2024/04/22 08:40
0
0

Moon Studios wsłuchuje się w prośby społeczności gry.

Kilka dni temu informowaliśmy o mieszanym odbiorze No Rest for the Wicked na platformie Steam. Mimo dobrych opinii na temat klimatu, stylu graficznego czy muzyki, gracze mieli zastrzeżenia między innymi co do optymalizacji. Twórcy nie zamierzają jednak składać broni i udostępnili już dwie pierwsze łatki, które wprowadziły poprawki.

Twórcy No Rest for the Wicked nie składają broni. Pierwsze aktualizacje poprawiły wydajność

No Rest for the Wicked z pierwszymi łatkami. Poprawa wydajności, zmiany w balansie i nie tylko

Twórcy No Rest for the Wicked udostępnili już dwie pierwsze łatki do gry. Tytuł, który zadebiutował w ramach wczesnego dostępu, borykał się z problemami związanymi z optymalizacją, ale gracze zwracali również uwagę na brak możliwości przypisania akcji do innych klawiszy czy uciążliwy system naprawiania pancerza i broni po każdej śmierci. Deweloperzy już trzy dni po premierze gry oddali w ręce zainteresowanych dwa hotfixy.

Wśród zmian wprowadzonych przez twórców warto wymienić przede wszystkim ogólną poprawę wydajności renderowania, efektów wizualnych i mgły. Obniżono również koszty napraw, zmniejszono zużycie wytrzymałości i ograniczono obrażenia od upadku. Ponadto zwiększona została wytrzymałość narzędzi, dodano wytwarzanie narzędzi przy stołach rzemieślniczych oraz ulepszono pojawianie się stworzeń w niektórych obszarach.

GramTV przedstawia:

Moon Studios zadbało również o poprawki różnych innych błędów i zmiany w balansie, a pełne listy zmian dostępne są tutaj oraz tutaj. Na koniec przypominamy, że No Rest for the Wicked zadebiutowało 18 kwietnia 2024 roku w ramach Early Access. Gra jest dostępna wyłącznie na komputerach osobistych.

Wczytywanie ramki mediów.
Wczytywanie ramki mediów.

Komentarze
0



Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!