Niedawno informowaliśmy o słabych ocenach Path of Exile 2, które zostały wystawione przez graczy w ostatnim czasie - w ciągu ostatnich 30 dni wystawiono ponad 9,5 tysiąca ocen, tylko 42 procent jest pozytywnych. Z tego powodu deweloperzy przyznali się do błędu i zapowiedzieli ważne zmiany, a część z nich możemy już znaleźć w grze. Zajęto się również kwestią zbyt wielkich map.

Path of Exile 2 - nadchodzą spore zmiany
W komunikacie od Grinding Gear Games możemy przeczytać więcej o trzecim akcie Path of Exile 2, gdzie gracze spędzają zbyt dużo czas w porównaniu do oczekiwań twórców. W celu pozbycia się problemów w najbliższym czasie zobaczymy zmiany w następujących lokacjach:
- The Drowned City – z mapy usunięty zostanie spory ślepy zaułek, który pierwotnie miał prowadzić do innego obszaru, nieobecnego w finalnej wersji gry po fazie Early Access.
- Utzaal – identyczna sytuacja jak wyżej – ten sam problem i takie samo rozwiązanie.
- The Apex of Filth – spiralny układ mapy, stworzony z myślą o starszej wersji terenu, zostanie porzucony, aby zmniejszyć obszar i uczynić go bardziej przystępnym.
- The Azak Bog – mapa przyjmie bardziej prostokątny kształt, a boss będzie zawsze umieszczony na końcu, co uprości jego odnalezienie.
- Infested Barrens – wejście do Waterways zostanie przeniesione na początek lokacji, co ograniczy eksplorację i skróci czas przejścia.
- Jungle Ruins – ogólne zmniejszenie wielkości mapy oraz poprawa widoczności wyjścia.
- Chimeral Wetlands – przejścia do dwóch kolejnych lokacji znajdą się bliżej siebie, eliminując konieczność długiego cofania się.
- Jiquani’s Machinarium – pojawi się dodatkowy Soul Core, co ułatwi ich kompletowanie.
- Jiquani’s Sanctum – analogiczna zmiana jak w przypadku Machinarium.