Twórcy The Callisto Protocol odpowiadają na zarzuty o brak ray tracingu na XSX

Mikołaj Ciesielski
2022/12/05 12:40
3
0

Deweloperzy zapewniają, że ray tracing jest dostępny na konsolach Microsoftu i wygląda na nich „świetnie”.

Twórcy The Callisto Protocol odpowiadają na zarzuty o brak ray tracingu na XSX

Wczoraj informowaliśmy, że gracze skrytykowali twórców The Callisto Protocol za pozostawiające wiele do życzenia – pod względem technicznym – wersje gry na komputery osobiste oraz konsole Xbox. Jednym z zarzutów wystosowanych przez użytkowników Xboksów Series X był fakt, że w dniu premiery produkcja studia Striking Distance była pozbawiona ray tracingu na wspomnianym sprzęcie Microsoftu. Wydana aktualizacja miała naprawić ten problem, ale niestety nie wyeliminowała wszystkich błędów.

Twórcy The Callisto Protocol zapewniają, że pracują nad rozwiązaniem problemu z odbiciami na Xbox Series X

Deweloperzy postanowili jednak zareagować na wspomniane wyżej zarzuty. Studio Striking Distance podkreśliło, że „ray tracing jest obsługiwany” i „wygląda świetnie” na konsolach Xbox Series X. Jednocześnie twórcy The Callisto Protocol poinformowali, że są „świadomi” problemów z odbiciami i „usiłują je naprawić”. Więcej informacji w tej kwestii mamy otrzymać w tym tygodniu.

Ekipa Striking Distance podziękowała również za wsparcie oraz cierpliwość. Kilka słów dorzucił również Glen Schofield – szef studia – który zapewnił, że deweloperzy „słyszą” graczy, a zespół będzie na bieżąco informować o kolejnych aktualizacjach. Nie pozostaje więc nic innego, jak uzbroić się w cierpliwość i liczyć na to, że twórcy szybko uporają się ze wszelkimi problemami.

Na koniec przypomnijmy, że The Callisto Protocol dostępne jest nie tylko na PC, ale także na konsolach PlayStation 4, PlayStation 5, Xbox One i Xbox Series X/S. Jeśli jesteście ciekawi naszej opinii na temat najnowszej produkcji studia Striking Distance, to zapraszamy Was do lektury: Recenzja The Callisto Protocol – klasyk survival horrorów w sosie z autorskich błędów.

GramTV przedstawia:

Komentarze
3
dariuszp
Gramowicz
05/12/2022 14:25

Ta, patrzyłem na porównanie z 3 grudnia na Youtube i tam doskonale widać że cienie itp śmigają i tylko odbić brakuje. Nie ma tragediii zwłaszcza że gra jest bardzo ciemna i generalnie odbić dużo nie ma.

wielkanoc
Gramowicz
05/12/2022 12:58

Chcieli zdążyć przed Dead Space Remake. 

Sanders-sama
Gramowicz
05/12/2022 12:51

Glen wstawaj, zesrałeś się.




Trwa Wczytywanie