Ubisoft rzuca światło na walkę w Assassin’s Creed Shadows. Szczegółowy opis systemu

Patrycja Pietrowska
2024/12/11 09:30
2
0

Obszerny artykuł przybliża system walki w nadchodzącej odsłonie serii.

Jakiś czas temu informowaliśmy, że Assassin’s Creed Shadows ma być nadzieją Ubisoftu na poprawę wizerunku. Premiera tytułu została też opóźniona, ze względu na chęć dopracowania gry przez zespół. Tymczasem Ubisoft podzielił się kolejnym, obszernym artykułem, tym razem przybliżając system walki.

Assassin’s Creed Shadows
Assassin’s Creed Shadows

System walki w Assassin’s Creed Shadows w szczegółach

Na oficjalnej stronie Ubisoftu ukazał się nowy artykuł, tym razem traktujący o systemie walki w Assassin’s Creed Shadows. Jak przypominają twórcy, wybór broni oraz postaci – Naoe lub Yasuke – wpłynie na walkę. W grze nie zabraknie klasycznych rozwiązań – lekkich i ciężkich ataków, a także możliwości osłabienia przeciwnika, który pod pewnym warunkami będzie bardziej wrażliwy na obrażenia. Ponadto gracze mogą spodziewać się Ataków Postawy (materiał na dole wiadomości), które „świetnie przełamują gardę przeciwnika”.

Naoe i Yasuke mają też różne style obrony – mogą wykonywać uniki, a także parować ciosy. W trakcie gry możemy też liczyć na nowe zdolności, w tym umiejętności aktywne i pasywne. Ich odblokowanie wymagać będzie punktów mistrzowskich zdobywanych za osiąganie kolejnego poziomu lub pokonywanie wrogów.

GramTV przedstawia:

Ponadto Ubisoft przedstawił listę unikalnych dla każdej z postaci broni. Naoe będzie posługiwać się kataną, kusarigamą oraz tanto i ukrytym ostrzem. Yasuke w swoim arsenale znajdzie wielką katanę, naginatę, kanabo oraz łuk Yumi i broń palną Teppo. Jeśli zaś chodzi o wrogów, jakich spotkamy na swojej drodze, możemy spodziewać się bandytów, żołnierzy Ashigaru, roninów, samurajów oraz strażników. Przeciwnicy będą dysponować precyzyjnym uderzeniem, a także „niepowstrzymanymi atakami”.

Przypomnijmy, że Assassin’s Creed Shadows zadebiutuje 14 lutego 2025 roku. Produkcja Ubisoftu zmierza na komputery osobiste oraz konsole PlayStation 5 i Xbox Series X/S. Poniżej znajduje się część materiałów udostępnionych przez deweloperów. Więcej szczegółów i materiałów dostępnych jest na oficjalnej stronie Ubisoftu.

Komentarze
2
dariuszp
Gramowicz
Wczoraj 17:25
Yarod napisał:

Masakrycznie słabo to wygląda, szczegolnie jak ktoś grał w Ghost of Thsushima

Nie mówiąc że trzymanie miecza za plecami stojąc tak blisko do przeciwnika to czysty kretynizm. Rozumiem że zrobili to dla stylu ale wygląda to absurdalnie.

Yarod
Gramowicz
Wczoraj 14:02

Masakrycznie słabo to wygląda, szczegolnie jak ktoś grał w Ghost of Thsushima