Firma poinformowała o pracach nad specjalnym narzędziem AI, które ma ułatwić pracę scenarzystom. Czy na pewno?
Jak podaje serwis GameSpot, Ubisoft ogłosił, iż pracuje aktualnie nad specjalnym narzędziem AI, które będzie… generować dialogi NPC-ów w przyszłych grach francuskiego giganta. Gracze natomiast nie są przekonani co do tego, czy jest to dobry pomysł i czy w ogóle ma prawo się udać.
Ubisoft pracuje nad narzędziem AI generującym dialogi NPC-ów
Dowiedzieliśmy się, że za projekt odpowiada studio Ubisoft La Forge. Program otrzymał nazwę Ghostwriter i będzie wykorzystywany do tworzenia pierwszego szkicu rozmów postaci niezależnych, które słyszymy często w tle podczas eksploracji światów.
GramTV przedstawia:
Zdaniem samej korporacji narzędzie pomoże scenarzystom i da im więcej czasu i swobody na pracę nad ważniejszymi dialogami, np. dla głównych bohaterów.
Co na to społeczność? Cóż, komentarze pod filmem prezentującym narzędzie mówią same za siebie. Większość graczy uważa, że jest to zła decyzja, która spowoduje, iż światy w grach Ubisoftu będą jeszcze bardziej bezduszne oraz robotyczne.
Redaktor serwisu Gram.pl od lipca 2019 roku i student groznawstwa. Na co dzień zajmuję się newsami, ale czasem napiszę coś dłuższego. Jestem absolutnie uzależniony od kawy, muzyki i dobrych RPG-ów!
Ja też w co-opie, singla solo raczej bym nie ukończył. Nie wiem jak to jest ale gdybym zagrał teraz w trójkę to praktycznie tak jakbym zagrał w każdą kolejną część z tym, że Vaas był nawet ciekawym antagonistą. Gry Ubisoftu niestety są wtórne do bólu. Każda ich seria w pewnym momencie mnie odrzuciła. Far Cry już przy 4 mnie pokonał i jej nie ukończyłem, a 5 tylko w co-opie. AC porzuciłem przy Unity (5 część) też jej nie kończąc. Ghost Recon tylko w co-opie ogrywałem, a solo nie miałem siły. Dlatego resztę gier od tego wydawcy sobie odpuściłem. Ukatrupili niektóre dobre serie jak Settlers czy Heroes, a nawet jeśli coś z nich wypuszczają to raczej oceny są średnie
Yarod napisał:
Coś w tym jest. Ale ja ogólnie, co zaskakujące, w co-opie w FC5 bawiłem się naprawdę dobrze.
No niestety jest jak piszesz. Ja zacząłem ogrywać ostatnio GR Breakpooint. Dałem mu drugą szansę po ostatnich zmianach tj. możliwość nie grania w trybie "gównianego lootshootera" a w tzw. trybie "Realistycznym". Ogólnie jest to teraz, w tym trybie, GR WL na dużych sterydach i w co-opie z ostatnimi zmianami, przy podwyższeniu trudności, jest zaskakująco dobry do ogrania. Wszystko co mnie wkurzało w WL zostało w sumie wywalone (np. broń możesz zmieniać tylko w głównej bazie, możesz np. nosić tylko jedną sztukę głónej - oczywiście twój coopant może jak chce)
Oczywiście fabuła itp to ubisoftowy średniak, ale w dwójkę-trójkę gra się nieźle, nawet bym powiedział dość taktycznie, np przy dużych obrażeniach zdecydowanie lepiej urządzać zasadzki, bo przysapanie do większej grupy może skończyć się szybko
koNraDM4
Gramowicz
24/03/2023 05:00
Yarod napisał:
Coś w tym jest. Ale ja ogólnie, co zaskakujące, w co-opie w FC5 bawiłem się naprawdę dobrze.
Ja też w co-opie, singla solo raczej bym nie ukończył. Nie wiem jak to jest ale gdybym zagrał teraz w trójkę to praktycznie tak jakbym zagrał w każdą kolejną część z tym, że Vaas był nawet ciekawym antagonistą. Gry Ubisoftu niestety są wtórne do bólu. Każda ich seria w pewnym momencie mnie odrzuciła. Far Cry już przy 4 mnie pokonał i jej nie ukończyłem, a 5 tylko w co-opie. AC porzuciłem przy Unity (5 część) też jej nie kończąc. Ghost Recon tylko w co-opie ogrywałem, a solo nie miałem siły. Dlatego resztę gier od tego wydawcy sobie odpuściłem. Ukatrupili niektóre dobre serie jak Settlers czy Heroes, a nawet jeśli coś z nich wypuszczają to raczej oceny są średnie
Fun_g_1_2_3
Gramowicz
23/03/2023 20:15
FromSky napisał:
Będą jaja jak poziom dialogów sie dzięki temu poprawi
Po tym co serwują w ostatnich produkcjach to nawet kalkulator stworzyłby lepsze dialogi, a co tu dopiero AI...