Aktualizacja: Ubisoft usunął przywołany tu wątek i oznajmił, że wiadomość została napisana przez osobę podszywającą się pod pracownika firmy. W sprzeczności do wspomnianego stoi fakt, iż wpis był przypięty do forum i nie można było go komentować, co raczej jest domeną wpisów tworzonych przez administratorów.
Oryginalna wiadomość: Jeśli zastanawialiście się, jak się ma pomoc techniczna Ubisoft, to mamy coś, co Was zainteresuje. Okazuje się, że w ostatnim czasie wielu graczy przesłało informację o błędach w Splinter Cell Blacklist. Takie działanie zainteresowało szefową do spraw relacji z klientami, która postanowiła wydać oficjalne stanowisko. Tara Reichley otwarcie przyznała, że tryby sieciowe w Blacklist nie działają zgodnie z pierwotnym przeznaczeniem. I tak ma pozostać.
Tu zaczyna się najlepsze - oznajmiła, że firma nie zamierza wprowadzać poprawek, a gracze, którzy będą zgłaszać usterkę, mogą liczyć na 7-dniową blokadę konta. A nawet lepiej, bo dalsze kontakty z pomocą techniczną poskutkują permanentną blokadą użytkownika. To wciąż nie koniec, bo na spotkanie z banhammerem mogą liczyć także gracze, którzy skorzystają z wcześniejszych klientów Ubisoftu, by obejść blokady.
Reichley wyjaśniła, że dział wsparcia nie ma wpływu na decyzje dotyczące usuwania usterek w poszczególnych tytułach. Więc — jednym zdaniem — mamy przestać zasypywać jej dział zgłoszeniami.
Czekamy na Wasze komentarze.
Potrzebujesz komputera do sieciowych podbojów. Polecamy gamingowy pecet Actina iCUE 5600X / 16GB / 1TB / RTX3060 / 650W w atrakcyjnej cenie na Black Friday w Sferis.pl. Kompletną ofertę wyprzedaży sprzętu dla graczy znajdziesz tutaj.