Technologiczne demo od twórców Gears of War na Unreal Engine 5. Świetny materiał

Wincenty Wawrzyniak
2022/04/06 08:00
3
0

The Coalition udostępniło materiał pozwalający przyjrzeć się możliwościom silnika Unreal Engine 5 – na przykładzie marki Gears of War.

Przedstawiciele studia The Coalition udostępnili materiał prezentujący serię Gears of War na silniku graficznym nowej generacji Unreal Engine 5. Nagranie pozwala szczegółowo przyjrzeć się możliwościom nowego silnika – materiał otrzymał tytuł The Cavern i możecie go oczywiście znaleźć poniżej.

Efekty są co najmniej imponujące. Widać zbliżenia na niezwykle szczegółowo wykonane twarze bohaterów oraz prawie że realistyczne krajobrazy. Nagranie ma uzmysłowić, jak w niedalekiej przyszłości mogą wyglądać produkcje na konsolach Xbox Series X oraz Series S. Pozostaje tylko czekać!

GramTV przedstawia:

Komentarze
3
alex1112
Gramowicz
06/04/2022 19:14
strannik napisał:

Widzieliśmy podobne bajery w UE4 a jednak nigdy nie wyszła gra, która wyglądałaby równie ładne jak tamte demka.

I nigdy nie będzie, Dema technologiczne prezentują max możliwości, puszczane są na top sprzęcie, podkręcanym i w liczbie kilku sztuk. Oczywiście dzieciarnia się podnieca, że za moment tak gry będą wyglądać, a w praktyce dojście do tego poziomu zajmuje coś ok dekady. To co zaprezentował UE 4 w 2012 jest mniej więcej na dzisiejszym poziomie kilku top produkcji. A prezentacja z 2018r możliwości ray tracingu po dziś dzień jest nie realna. A ponadto moim zdaniem wygląda lepiej od tego co zaprezentowali tutaj.

strannik
Gramowicz
06/04/2022 10:43

Widzieliśmy podobne bajery w UE4 a jednak nigdy nie wyszła gra, która wyglądałaby równie ładne jak tamte demka.

Kash28
Gramowicz
06/04/2022 09:45

No dobra, wygląda to dobrze (nextgennowo jeśli by to bała rzeczywista grafika z gry) ale... Jest jedno ale to CGI, Cinematic na silniku gry... W prostym przetłumaczeniu jest to gotowy render... Proszę podajcie czas renderowania jednej klatki tego projektu na potrzeby materiału wideo oraz specyfikację sprzętu który to robił... To że silnik w stylu UE5 umożliwia tworzenie filmu o jakości hollywoodzkiej produkcji wiemy nie od dziś... 

W moim odczuciu to zwykły Cinematic... Owszem wygląda to dobrze ale nie wydaje mi się abyśmy w grach widzieli taki poziom assetów jeszcze przez długi czas... Podejrzewam że musimy poczekać jedną może dwie generacje konsol. No i jeszcze jedno kto w FPS gdzie akcja ma zawrotne tempo zobaczy ten poziom detali... O ile cieniowanie, oświetlenie ma gigantyczne znaczenie i tutaj oświetlenie bazujące na RT jak i cieniowanie + pełna dynamika tych cieni kiedyś zrobi swoje... To cała ta reszta ma sens jedynie w spokojnych momentach.

Ciekawi mnie jak zostanie wykorzystana moc i możliwości UE5 na nowego Witchera. W porównaniu z Gearsami to jest całkiem spokojny tytuł XD. Nie wiem czy nie kupie Pc dla nowego Witchera@4k@60fps@ultra/uber + ultra RT




Trwa Wczytywanie