Wygląda na to, że nawet jeśli BioWare deklarowało ambitny reamster trylogii Mass Effect, to nie wszystkie oryginalne tekstury trafiły do Legendary Edition w wysokiej rozdzielczości. Tak przynajmniej twierdzi twórca popularnego moda ALOT do poszczególnych gier z serii, który postanowił przygotować stosownego moda również do kompletnego wydania. Jak łatwo zauważyć na załączonej poniżej galerii, modder CreeperLava ponownie wykonał kawał dobrej roboty i wyraźnie poprawił jakość dostępnych w grze tekstur.
Warto wspomnieć, że przez lata przeskalowane tekstury były jedyną szansą na zabawę ze zremasterowanym Mass Effect na PC. Mody były tak dobre, że Electronic Arts właśnie z nimi porównywało zmiany przygotowane z myślą o Legendary Edition. Jak widać, deweloperom nie wszędzie udało się dotrzeć z wysoką jakością, ale modderowi już tak. Zainteresowanych modem A Lot Of Textures (ALOT) zapraszamy pod ten adres.
Mass Effect: Legendary Edition zadebiutowało 14 maja na PC, PlayStation 4, PlayStation 5, Xbox One i Xbox Series. Naszą recenzję kolekcji znajdziecie tutaj.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!