Poznaliśmy nowe szczegóły o nadchodzącym Assassin’s Creed Infinity, czyli pobocznej odsłonie serii, nad którą obecnie pracuje Ubisoft. Przypomnijmy, że produkcja będzie grą-usługą, którą francuski deweloper zamierza rozwijać przez kilka lat, rozbudowując ją regularnie o nową zawartość. Wciąż nie znamy żadnych oficjalnych informacji o grze, poza tym, że tytuł nie zostanie udostępniony w model free to play. Według przecieków Assassin’s Creed Infinity ma skupić się na krótszych, niepowiązanych ze sobą misjach, które gracz będzie mógł wykonywać w pojedynkę lub w kooperacji. Jedna z anonimowych osób na forum 4chan zdradziła informacje o przygotowywanym przez producenta trybie, który rzekomo ma być inspirowany Monster Hunterem.Przestrzegamy, że poniższe wieści nie muszą mieć nic wspólnego z rzeczywistością. Gracze na forum Reddit są podzieleni, czy przedstawione informacje są prawdziwe, ale są na tyle ciekawe, że zdecydowaliśmy się je Wam przybliżyć. Według anonimowego źródła Ubisoft pracuje nad kooperacyjnym trybem do Assassin’s Creed o nazwie Titans już od końca 2019 roku. Inspiracjami dla twórców był sukces Horizon Zero Dawn oraz Monster Hunter: World. Po zatwierdzeniu koncepcji, projekt został przekształcony w kooperacyjny tryb zintegrowany z Assassin’s Creed Infinity.
Titans będzie posiadał własny wątek fabularny, który skupia się na specjalnej grupie zabójców. Ich zadaniem jest podróżowanie w czasie, odwiedzając zarówno historyczne miejsca, jak i legendarne krainy, aby polować na fantastyczne i mityczne stworzenia. Po pokonaniu potwora odkrywana jest kolejna wskazówka, która przybliża graczy do odnalezienia najpotężniejszej z bestii. W grze nie zabraknie hubu, które będzie stanowić główne centrum społecznościowe z licznymi sprzedawcami i graczami. To właśnie w nim gracze będą wybierać zadania i przenosić się do różnych lokacji.
Mapy będą traktowane jako tereny łowieckie, zawierające postacie niezależne oferujące zadania poboczne. Podczas polowania na swej drodze gracze napotkają zarówno ludzkich przeciwników, jak i mniejsze potwory do pokonania. Część lokacji i aktywności została zaczerpnięta z ostatnich odsłon głównej serii Assassin’s Creed.
Produkcja postawi również duży nacisk na progresją opartą na tworzeniu wyposażenia pod konkretne potwory. W grze nie zabraknie również drzewka umiejętności i poziomów postaci, prawdopodobnie inspirowanymi Odyssey i Valhallą. Ubisoft chce zadbać również o udany endgame, który będzie oparty na grindzie, ale ten aspekt wciąż jest rozwijany.
Ubisoft zamierza jeszcze mocniej eksploatować rozgrywkę wieloosobową w swoich największych markach, więc taki tryb w Assassin’s Creed Infinity w ogóle by nie zaskoczył. Mimo to warto brać powyższe informacje z przymrużeniem oka, bo nawet jeżeli okażą się one prawdziwe, tryb wciąż jest w produkcji i jeszcze wiele może się zmienić, zanim zostanie oddany graczom.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!