W Diablo 4 wystartował już nowy sezon. Na graczy czekają Piekielne Hordy

Patrycja Pietrowska
2024/08/07 11:55
3
0

Nowości w produkcji Blizzarda.

Pod koniec lipca mieliśmy okazję zapoznać się ze szczegółami związanymi z 5. sezonem w Diablo 4. Tymczasem Piekielne Hordy czekają już na graczy, którzy zainteresowani są przemierzaniem Sanktuarium. Blizzard udostępnił również w sieci nowy gameplay trailer.

Diablo 4
Diablo 4

Sezon Piekielnych Hord w Diablo 4 już dostępny

Gracze Diablo 4 mogą już sprawdzać nowości przygotowane przez Blizzard w ramach najnowszego sezonu rozgrywek. Wśród atrakcji warto wymienić między innymi Piekielne Hordy, czyli nowy tryb, w którym odeprzemy fale wrogów, a także Piekielne Wyłomy – nowe podziemia. Nie zabraknie również kolejnej serii zadań i ponad 50 przedmiotów unikalnych oraz legendarnych.

Walcząc z Piekielnymi Hordami, zbierajcie płonący eter, za który na końcu podejścia można odblokować cenne nagrody. Po uporaniu się z ostatnią falą zostaje Wam pojedynek z Upadłą Radą – grupą potężnych spaczonych kapłanów, w której każdy ma wyjątkowe ataki. Wykorzystajcie potężny eter również do odblokowania nęcących Piekielnych Łupów, dzięki którym możecie zdobyć materiały do przywołania, przedmioty z gwarantowanym potężniejszym afiksem oraz nowe przedmioty unikatowe i legendarne. – czytamy na stronie Blizzarda.

GramTV przedstawia:

Zainteresowani mogą także liczyć oczywiście na nową przepustkę sezonową, a więcej o 5. sezonie rozgrywek przeczytacie w tym miejscu. Deweloperzy podzielili się również nowym gameplay trailerem, który dostępny jest już za pośrednictwem oficjalnego kanału Diablo na YouTube. Warto dodać, że Sezon Piekielnych Hord rozpoczął się 6 sierpnia 2024 roku, a 8 października ukaże się pierwszy dodatek fabularny Vessel of Hatred, który wprowadzi nową klasę postaci, Spirytystę.

Na zakończenie przypomnijmy, że Diablo 4 zadebiutowało 6 czerwca 2024 roku. Produkcja dostępna jest na komputerach osobistych, a także konsolach PlayStation 4, PlayStation 5, Xbox One i Xbox Series X/S. Zainteresowanych tytułem zapraszamy również do lektury: Recenzja Diablo IV – w Sanktuarium dziś nie zaśnie nikt….

Komentarze
3
dariuszp
Gramowicz
08/08/2024 22:55
GThoro napisał:

Zagrałeś rangę 1 (których jest 8, a ma być 10) nowego contentu (rank 1 mobki mają chyba 60 poziom vs Ty na 75) mając cookie cutter build nekro z corpse explo i "ojej, ale to proste, meh, do tego gra nie dała mi od razu lepszych itemków, meh x2". A co oczekiwałeś, że dostaniesz od razu jakiegoś uber unique? :D Pokonaj echo lilith, albo tormented duriela/andariel, albo zrób pit choćby na randze 50 (a jest ich 200). Nightmare dungeony, które robisz to też gdzieś w okolicach 40-50 rangi z 100 dostępnych i to jest już stary content przez który każdy chce przejść jak najszybciej, żeby wylevelować glify. Tkwisz w midgame, który faktycznie został lekko ułatwiony, bo może z 10% graczy dobijało do 100 poziomu (i to jest spoko, bo można wbić tą setkę bez nadmiernego grindu) i jojczysz, że jest łatwo.

dariuszp napisał:

Zagrałem dzisiaj rano bo się obudziłem o 6:00 i mam mieszane uczucia. 

[...]

Robiłem T2. Zresztą nie spodziewam się by wyższe były lepsze. Raczej będzie podobna mechanika. 

To jest jeden z normalnych buildów. Niektórzy idą w mobki. Niektórzy idą w solo. Osobiście lubię armię mobków na około mnie więc tak gram. Przestań jak dziecko czepiać się kto jak w grę gra skoro gra tak jak gra na to pozwala i jak ten ktoś lubi. Przypominasz mi tych ludzi co mówią że jak grasz w Elden Ring to palec prawej ręki masz cały czas trzymać w tyłku a drugą ręką używać cały pad albo K&M i tylko wtedy prawdziwym graczem jesteś. Dorośnij. To jest żałosne.

Co do itemków, zrobiłem 3x ten content i wypadło mi 3 unique. Na ostatnim runie padły 2. Hełm, naszyjnik i sztylet. I są całkiem przyzwoite. Tyle że to trochę nudne jak Ci wypada 50-60 przedmiotów z tych skrzyń łącznie i lecą śmiecie non stop. 

Nie ma znaczenia że nie wbiłem setki. To idiotyczna argumentacja. Gra ssie. Jest nudna. Co to za idiotyczny pomysł że masz całą grę przejść żeby zaczęła być przyzwoita? Prędzej uwierzę że po tym jak posłuchałeś tych samych durnych rad od innych zainwestowałeś w tę grę kupę czasu i teraz głupio Ci przyznać że ten sam kiepski content jest na poziomie 100 co na 75.

"Musisz grę przejść żeby była dobra" to najbardziej idiotyczna argumentacja jaką w życiu widziałem. 

GThoro
Gramowicz
08/08/2024 08:56
dariuszp napisał:

Zagrałem dzisiaj rano bo się obudziłem o 6:00 i mam mieszane uczucia. 

[...]

Zagrałeś rangę 1 (których jest 8, a ma być 10) nowego contentu (rank 1 mobki mają chyba 60 poziom vs Ty na 75) mając cookie cutter build nekro z corpse explo i "ojej, ale to proste, meh, do tego gra nie dała mi od razu lepszych itemków, meh x2". A co oczekiwałeś, że dostaniesz od razu jakiegoś uber unique? :D Pokonaj echo lilith, albo tormented duriela/andariel, albo zrób pit choćby na randze 50 (a jest ich 200). Nightmare dungeony, które robisz to też gdzieś w okolicach 40-50 rangi z 100 dostępnych i to jest już stary content przez który każdy chce przejść jak najszybciej, żeby wylevelować glify. Tkwisz w midgame, który faktycznie został lekko ułatwiony, bo może z 10% graczy dobijało do 100 poziomu (i to jest spoko, bo można wbić tą setkę bez nadmiernego grindu) i jojczysz, że jest łatwo.

dariuszp
Gramowicz
07/08/2024 21:36

Zagrałem dzisiaj rano bo się obudziłem o 6:00 i mam mieszane uczucia. 

Dostałem quest i po bardzo krótkim wprowadzeniu wylądowałem pod ziemią na podobnej zasadzie na jakiej robi się nightmare dungeony w sali. I tam jest 6 fal frogów. I po każdej fali wybieracie sobie utrudnienie. Za wszystkie fale dostajecie punkty za które otwieracie na koniec skrzynie. 20pk per skrzynia. Ile razy otworzycie zależy jak dobrze Wam pójdzie a jak zostaną punkty to przerabiacie je na złoto.

Dodam że robiłem to postacią na 75 poziomie którą kiedyś tam zrobiłem. 

Nie wiem czy to kwestia taka że Nekromanta jest popsuty (żeby mieć jakiekolwiek wyzwanie na 75 poziomie robię nigthmare dungeony które są powyżej 100 levela, world tier 4 zacząłem nie na rekomendowanym 70 poziomie a na 55 itp) ale... te fale były piekielnie proste. 

Później skrzynia wyrzuca nam tonę przedmiotów ale dosłownie nic ciekawego nie wyleciało. 

Jestem na WT4. Kompletnie tej gry nie widzę. Porzuciłem ją bo była za prosta i nic się nie zmieniło.

Chyba że problemem jest to że Nekromanta jest popsuty. Mam ze sobą 10 szkieletów i golema i cały build zoptymalizowany na to by szkielety były niemal nie do zatrzymania. Każda walka generuje mnóstwo ciał które detonuje i po prostu niszczę wszystko na około. 

Jedyny raz kiedy zginąłem to jak na 70 poziomie robiłem dungeon który miał 104 poziom i nie usunąłem się z drogi jakiegoś wiekszego kierunkowego ataku bossa.  




Trwa Wczytywanie