Todd Howard dzieli się kolejnymi szczegółami na temat wyczekiwanego RPG-a.
Ekskluzywność Starfielda może przeszkodzić Microsoftowi w przejęciu Activision Blizzard. Tymczasem Todd Howard postanowił podzielić się kilkoma nowymi szczegółami na temat wyczekiwanego RPG-a w klimatach science fiction. Deweloper odpowiedział na pytanie dotyczące pojazdów i wierzchowców, a także ujawnił, czy w nadchodzącej produkcji studia Bethesda będzie można… łowić ryby.
Planety w Starfield będzie można zwiedzać wyłącznie na piechotę. Na większości z nich nie znajdziemy życia
Howard w rozmowie z prowadzącymi podcast Kinda Funny Games poinformował, że w Starfield zabraknie systemu pojazdów oraz wierzchowców. Oznacza to, że gracze będą zwiedzać poszczególne planety na piechotę. Deweloper ujawnił jednak, że w eksploracji pomoże nam plecak odrzutowy oraz zdolności, które usprawnią jego działanie. Przedstawiciel studia Bethesda dodał również, że zespołowi zależało, by system poruszania się był „satysfakcjonujący”.
Już wcześniej zapowiadano, że Starfield pozwoli odwiedzić około 1000 planet. Howard poinformował natomiast, że tylko na 10% z nich znajdziemy jakiekolwiek formy życia. Deweloper wyjaśnił, że część światów będzie generowanych proceduralnie. Natomiast większa skupiska ludzi będą przygotowane „ręcznie” przez pracowników studia Bethesda.
GramTV przedstawia:
Todd Howard podzielił się także nowymi informacjami na temat romansów. Okazuje się, że gracze będą mogli zbliżyć się do 4 towarzyszy należących do Konstelacji. Deweloper zapewnia, że wspomniane wątki będą wiązały się z dodatkowymi zadaniami. Przedstawiciel studia Bethesda zapowiedział także, że załoga użytkowników będzie mogła w całość składać się z robotów.
W Starfield zabraknie natomiast łowienia ryb, co z pewnością zasmuci miłośników wędkarstwa. Howard został także zapytany o kompatybilność wyczekiwanego RPG-a ze Steam Deckiem. Deweloper poinformował natomiast, że wróci do tego tematu w innym terminie. Zapewniono natomiast, że produkcja – podobnie jak pozostałe gry od studia Bethesda – otrzyma pełne wsparcie dla modów.
Cześć, jestem Mikołaj i w gram.pl pracuję od 2020 roku. Zajmuję się głównie newsami, ale tworzę też różnego rodzaju quizy oraz zestawienia TOP 10. Prywatnie fan fantastyki i gier z dobrą fabułą.
Po 1 pojazdy zawsze moga dodac jakims darmowym dlc czy cos moderzy tez pewnie cos wymysla w fallout 4 jest instant travel do odwiedzonych miejsc pewnie tu tez bedzie co do zaludnienia spoko poczekajmy co moderzy zrobia fallout 4 po modach to zupelnie inna gra bardziej martwia mnie gliche zaraz po wydaniu
dariuszp
Gramowicz
23/06/2023 09:43
To nic dziwnego. Przecież oni nie mają zasobów żeby je wszystkie zaludnić. Dodatkowo dziwne to by było gdyby były wszystkie zaludnione.
Mieli zasoby żeby zrobić jakieś stworzenia tylko dla kilku planet które się będą do czegoś nadawać.