Cronos: The New Dawn – reżyser gry o systemie walki
Jak wspomnieliśmy powyżej, serwis GamingBolt miał okazję porozmawiać z Jackiem Ziębą, reżyserem i producentem Cronos: The New Dawn. Deweloperzy przedstawiają nowy projekt jako survival horror, wcześniej wspominając o inspiracjach między innymi grami Dead Space czy Alan Wake. Tymczasem Zięba wyjawił, że jeśli chodzi o system walki, nadchodzący tytuł ma bardziej przypominać Resident Evil.
Jeśli chodzi o walkę, Cronos to bardziej Resident Evil, a mniej Silent Hill. Nowe remake’i Resident Evil pokazują, jak sprytnie łączyć oldschoolowe projekty z nowoczesną technologią i standardami rozgrywki. Każdy z tych remake’ów jest też trochę inny, badając różne możliwości – to ogromna baza wiedzy, z której możemy czerpać, aby stworzyć coś z jednej strony znajomego dla graczy, a z drugiej zupełnie unikalnego. – przekazał deweloper.
System walki nie jest jedynym obszarem, w którym zespół inspiruje się Resident Evil. Zięba wspomniał bowiem o serii w kontekście projekcie poziomów. „Pomyślcie o Resident Evil 2 i Resident Evil 4, czasem zmieszanych z Dark Souls”, powiedział reżyser gry. Zięba dodał również, że możemy spodziewać się „labiryntowych poziomów”, które zachęcać będą do eksploracji.
Cronos: The New Dawn to emocjonująca trzecioosobowa gra z gatunku survival horror, która wrzuca gracza w sam środek tajemniczej i zagmatwanej historii o podróżach w czasie, w której zmierzy się z przytłaczającą siłą licznych wrogów. – brzmi opis gry.
GramTV przedstawia:
Na koniec przypomnijmy, że Cronos: The New Dawn ma trafić w ręce graczy w 2025 roku. Produkcja ukaże się na komputerach osobistych oraz konsolach PlayStation 5 i Xbox Series X/S.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!