Poznaliśmy plany firmy dotyczące nowej platformy streamingowej, która ruszy już w przyszłym roku.
Nadchodzą wielkie zmiany na rynku platform streamingowych. Podczas wczorajszego spotkania inwestorów, na którym prezes Warner Bros. Discovery, David Zaslav, przedstawił raport kwartalny za drugi kwartał bieżącego roku, w którym firma zanotowała aż 3,4 miliarda dolarów netto straty, poznaliśmy również nowe informacje o połączeniu HBO Max i Discovery+ w jeden serwis. Tym samym wcześniejsze doniesienia zostaną wreszcie wcielone w życie i już w przyszłym roku pierwsi widzowie doczekają się nowej usługi od Warnera.
Nazwa nowej platformy nie została jeszcze ujawniona. W Stanach Zjednoczonych serwis wystartuje latem 2023 roku. Jesienią przyszłego roku usługa pojawi się w Ameryce Łacińskiej, a do pierwszych dwudziestu europejskich krajach zawita na początku 2024 roku, w tym również w Polsce. Przedstawiono także najważniejsze marki Warner Bros. Discovery, w tym Batmana, Wonder Woman, Harry’ego Pottera, Grę o Tron czy popularny program Shark Week.
Nową usługą firma chce zapewnić swoim klientom najwyższą jakość, a także połączenie najlepszych technologii obu dotychczasowych platform streamingowych. Serwis zaoferuje zarówno treści na życzenie, jak i transmisje na żywo. Nie podano cen nadchodzącej platformy, ale ujawniono, że użytkownicy będą mogli skorzystać nie tylko po wykupieniu abonamentu, ale również zapłacić za tańszy abonament z reklamami lub skorzystać z darmowej oferty z większą liczbą reklam.
GramTV przedstawia:
Potwierdzono także, że Warner Bros. Discovery zrestrukturyzuje treści dostarczane na platformę HBO Max, a także bardziej wyważone podejście do rozszerzenia licencji na własne treści przy jednoczesnej ochronie niektórych kluczowych właściwości. Firma w drugim kwartale zanotowała 92,1 mln subskrypcji wszystkich swoich usług. To wzrost o 1,7 mln użytkowników w porównaniu do pierwszego kwartału.