Redakcja kanału Digital Foundry poddała next-genową aktualizację gry szczegółowej analizie na PC.
Na oficjalnym kanale Digital Foundry pojawiła się szczegółowa analiza nowogeneracyjnej wersji gry Wiedźmin 3: Dziki Gon na komputery osobiste. Choć większość testów została wykonana tuż po premierze, dziennikarze postanowili zaczekać na najnowszy hotfix – i, jak poinformowali, patch nie rozwiązał wszystkich problemów.
Digital Foundry analizuje Wiedźmina 3 na PC (next-gen)
Gracze mogą wprawdzie liczyć na sporo ulepszeń graficznych. Tytuł korzysta m.in. z globalnego oświetlenia RT (ray-tracing), okluzji otoczenia RT czy odbić oraz cieni RT. Next-genowa aktualizacja zapewnia także nowe tekstury w wyższej rozdzielczości, a także zwiększony realizm dzięki RTXIGI i RTAO. Nie zabrakło jednak krytyki:
Ostatecznie jednak moja opinia jest podzielona. Uwielbiam aktualizację, ale nie brakuje tutaj rozczarowań. Gra ma naprawdę świetną oprawę wizualną, a świat wygląda teraz niesamowicie, ale jednak koszty wydajności związane z korzystaniem z nowych funkcji są ogromne.
GramTV przedstawia:
Przypomnijmy jeszcze, że pierwotnie gra Wiedźmin 3: Dziki Gon zadebiutowała na komputerach osobistych oraz konsolach PlayStation 4 i Xbox One w maju 2015 roku (nieco później na Nintendo Switch).
Redaktor serwisu Gram.pl od lipca 2019 roku i student groznawstwa. Na co dzień zajmuję się newsami, ale czasem napiszę coś dłuższego. Jestem absolutnie uzależniony od kawy, muzyki i dobrych RPG-ów!
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!