Wiedźmin 3 zainspirował God of War Ragnarok. Twórca chwali się zadaniami pobocznymi

Radosław Krajewski
2022/11/05 09:00
4
0

Deweloperzy narzucili na siebie sporą presję.

God of War Ragnarok zadebiutuje na rynku już w przyszłym tygodniu, a przed paroma dniami w sieci pojawiły się pierwsze recenzje, które zapowiadają kolejny hit Sony. Jedną z zalet gry są zadania poboczne, które nie są zwykłymi, schematycznymi zadaniami, jakich wiele w podobnych grach. Gene Park, dziennikarz Washington Post, pochwalił na Twitterze podejście twórców do tworzenia pobocznych historii, odbiegających od głównego wątku.

Wiedźmin 3 zainspirował God of War Ragnarok. Twórca chwali się zadaniami pobocznymi

God of War Ragnarok doceniony za zadania poboczne

God of War Ragnarok w końcu zdetronizował Wiedźmina 3 w kwestii najlepszych zadań pobocznych, jakich doświadczyłem w grze przygodowej. Najlepsze walki, najbardziej chwytające za serce historie i najwspanialsze obszary ukryte w zadaniach pobocznych. Nie pomińcie ich.

Na wpis zareagował jeden z pracowników Sony Santa Monica, Anthony DiMento, który przyznał, że taki był cel całego zespołu. Deweloper napisał, że Wiedźmin 3 to jedna z jego ulubionych gier w historii.

To był cel, który wyznaczyłem dla opcjonalnych aktywności w God of War Ragnarok. Wiedźmin 3 to jedna z moich ulubionych gier wszech czasów... Nie wydawało się to możliwe, ale taki właśnie mieliśmy cel. Czytanie tej opinii było niesamowitym uczuciem.

Wczytywanie ramki mediów.

GramTV przedstawia:

Na koniec przypomnijmy, że God of War Ragnarok zadebiutuje już 9 listopada. Produkcja pojawi się wyłącznie na PlayStation 4 i PlayStation 5.

Komentarze
4
dariuszp
Gramowicz
06/11/2022 17:34
Heriks napisał:

Bardziej, większość głównych questów w W3 była tak miałka że sidequesty wyglądały wyśmienicie. Trzeba przebić się przezz wszystkie główne mapy zanim główne questy stają się interesujące.

A teraz to tylko głupoty gadasz bo Cię boli że walnąłeś głupotę i teraz chcesz za wszelką cenę obronić swój idiotyczny argument. Zadania w Wiedźminie zarówno główne jak i poboczne były dobrze napisane. To jest jeden z powodów dla którego jest to nadal jeden z najpopularniejszych RPG na rynku.

Gdyby było tak jak mówisz to ludzie by sobie tak tej gry nie cenili. 

Heriks
Gramowicz
06/11/2022 17:12
dariuszp napisał:

Weź przeczytaj jeszcze raz tekst bo chyba czegoś nie zrozumiałeś. Nikt tych gier nie porównuje w całości. Porównują jeden element - tzn zadania poboczne. I jest to bardzo dobre porównanie bo W3 wyróżnił się na tle innych gier z otwartym światem właśnie tym że zadania poboczne miały jakość zadań głównych.

JakiśNick napisał:

Porównywanie tych 2 gier nie ma sensu. To 2 oddzielne gatunki. GoW jest prostą siekaniną gdzie można w questa wrzucić krótki dialog albo noszenie skrzynek. To nigdy nie będzie pełnoprawny rpg z wyborami i rozbudowanymi dialogami/historiami jak wiedźmin.

Bardziej, większość głównych questów w W3 była tak miałka że sidequesty wyglądały wyśmienicie. Trzeba przebić się przezz wszystkie główne mapy zanim główne questy stają się interesujące.

dariuszp
Gramowicz
05/11/2022 11:01
JakiśNick napisał:

Porównywanie tych 2 gier nie ma sensu. To 2 oddzielne gatunki. GoW jest prostą siekaniną gdzie można w questa wrzucić krótki dialog albo noszenie skrzynek. To nigdy nie będzie pełnoprawny rpg z wyborami i rozbudowanymi dialogami/historiami jak wiedźmin.

Weź przeczytaj jeszcze raz tekst bo chyba czegoś nie zrozumiałeś. Nikt tych gier nie porównuje w całości. Porównują jeden element - tzn zadania poboczne. I jest to bardzo dobre porównanie bo W3 wyróżnił się na tle innych gier z otwartym światem właśnie tym że zadania poboczne miały jakość zadań głównych.




Trwa Wczytywanie