Przedstawiciele polskiego studia CD Projekt RED postanowili wytłumaczyć, dlaczego zdecydowali się zrestartować Project Sirius.
Jakiś czas temu dowiedzieliśmy się, że CD Projekt RED zdecydowało się na totalne zredefiniowanie gry o roboczej nazwie Project Sirius. Nieco później w sieci pojawiły się plotki sugerujące, że produkcja zabierze nas do Japonii.
Teraz z kolei, jak podaje serwis Video Games Chronicle, studio postanowiło wyjaśnić, dlaczego Project Sirius został zrestartowany. Deweloperzy przyznali, że prace nad zupełnie innym, nowym gatunku wymagają odwagi w eksperymentowaniu.
Dlaczego Wiedźmin Sirius został zrestartowany?
Piotr Nielubowicz, wiceprezes ds. finansu w CD Projekt, wyjaśnił, że była to najrozsądniejsza z możliwych opcji:
Zdaję sobie sprawę z tego, że zresetowanie całego projektu nie brzmi zbyt dobrze. Ale żeby był w pełni innowacyjnym, należy eksperymentować i odważyć się wejść na nieznane wcześniej ścieżki. (...) Działając zgodnie z tym podejściem odnotowaliśmy negatywne wyniki w naszych pozostałych działalnościach związanych z projektem Sirius (...).
GramTV przedstawia:
Kiciński dodał, że studio zwyczajnie nie chce rozwijać projektów, z którymi nie czuje się w jakikolwiek sposób związane. Ostatecznie nie wiemy, czym dokładnie będzie Project Sirius, ani czy niedawne plotki są prawdziwe.
Wiemy natomiast, że wcześniej Sirius miał być oryginalną produkcją skierowaną do tych, którzy nie mieli okazji poznać poprzednich odsłon serii Wiedźmin czy też uniwersum wykreowanego w książkach przez Andrzeja Sapkowskiego. Pozostaje więc cierpliwie czekać na kolejne informacje.
Redaktor serwisu Gram.pl od lipca 2019 roku i student groznawstwa. Na co dzień zajmuję się newsami, ale czasem napiszę coś dłuższego. Jestem absolutnie uzależniony od kawy, muzyki i dobrych RPG-ów!