Molasses Flood poszukuje nowego pracownika do tworzenia poziomów, który ma pracować przy grze z otwartym światem.
Wiedźmin Sirius to jedna z trzech powstających obecnie gier z serii. Za tytuł odpowiada Molasses Flood, które w maju bieżącego roku przeszło restrukturyzacje. Zespół najwyraźniej nie jest jeszcze kompletny, aby na pełnych obrotach pracować nad nową produkcją osadzoną w świecie Wiedźmina. Studio przed dwoma tygodniami rozpoczęło poszukiwania nowego „starszego lub głównego projektanta poziomów”. Z ogłoszenia o pracę dowiadujemy się, że Wiedźmin Sirius będzie grą z otwartym światem.
Wiedźmin Sirius – Molasses Flood pracuje nad grą z otwartym światem
Produkcja w marcu przeszła trudne chwile i wydawało się, że CD Projekt RED może nawet zrezygnować z tego projektu. Dwa miesiące później studio na nowo zdefiniowało ramy gry i Wiedźmin Sirius wciąż powstaje. O samej produkcji nie wiedzieliśmy do tej pory zbyt wiele, poza tym, że będzie to tytuł przeznaczony do zabawy wieloosobowej z proceduralnie generowanymi poziomami. Najwidoczniej plany Molasses Flood na grę trochę się zmieniły i nowy Wiedźmin zaoferuje otwarty świat.
W ogłoszeniu o pracę możemy przeczytać, że Wiedźmin Sirius postawi na „bogatą rozgrywkę i historię opowiadaną poprzez otoczenie”. Zadaniem projektanta poziomów będzie stworzenie „przestrzeni osadzonych w słowiańskim otwartym świecie”. Najwyraźniej Molasses Flood powróci do korzeni serii i zaoferuje w swojej grze podobny klimat, jak w pierwszym Wiedźminie, czy pomniejszych wioskach w Wiedźminie 3.
The Molasses Flood poszukuje starszego lub głównego projektanta poziomów, który pomoże nam stworzyć przestrzeń dla bogatej w rozgrywkę i historię dla naszego kolejnego tytułu. Będziesz kierować tworzeniem przestrzeni osadzonych w słowiańskim otwartym świecie Wiedźmina, które wspierają opowiadanie historii tego świata, przy jednoczesnym wykorzystywaniu przez naszą grę bogatej palety systemów rozgrywki.
GramTV przedstawia:
Pomimo wieloosobowego trybu Wiedźmin Sirius ma zaoferować również zabawę dla pojedynczego gracza. Nie wiemy jednak, jaki dokładnie charakter będzie miała gra i na jakich mechanikach się skupi. Projekt jest na wczesnym etapie produkcji i minie jeszcze sporo czasu, zanim poznamy konkrety.