Nad tytułem pracuje nowy dyrektor - Allen Dilling.
Kilka miesięcy temu na Steamie wystartował wczesny dostęp Stormgate, czyli nowego RTS-a autorstwa Frost Giant Studios, w skład którego wchodzi wiele osób odpowiedzialnych m.in. za Warcraft III: Reign of Chaos i StarCraft II: Wings of Liberty. Niestety tytuł nie zebrał zbyt dobrych opinii na samym początku, lecz twórcy dalej pracują nad grą - poznaliśmy nowy plan rozwoju na najbliższe miesiące.
Stormgate - planowane aktualizacje do darmowego RTS-a
Studio odpowiedzialne za Stormgate udostępniło grafikę z trzema listami nowości, jakie pojawią się w przyszłości. Osoby nie tracą nadziei na sukces projektu i chcą zachęcić fanów do gry obietnicą poprawy wielu elementów produkcji. Udostępniono wpis z planowanymi zmianami:
Aktualizacja 0.1.2 oraz 0.1.3:
Ulepszenie wydajności.
Ulepszenie terenu na mapie.
Zaktualizowanie ekwipunku w trybie współpracy.
Znaczniki zasięgu.
Test trybu Team Mayhem (tylko z zaproszeniem).
Równowaga rozgrywki (tylko patch 0.1.3).
GramTV przedstawia:
Aktualizacja 0.2.0:
Kolejne test trybu Team Mayhem.
Nowy bohater z frakcji Vanguard.
Ulepszenia systemu ekwipunku.
Ulepszenie grafik, dźwięku, optymalizacji i sztucznej inteligencji.
Następne aktualizacje:
Publiczne testy trybu Team Mayhem.
Możliwość pełnej zmiany sterowania i skrótów.
Ulepszenie rozdziału 0 w kampanii.
Rozdziały 2 i 3 dla frakcji Vanguard.
Edytor mapy.
Więcej jednostek i trzeci poziom.
Więcej bohaterów.
Zwiększenie ograniczenia poziomu w trybie współpracy do 20.
Kampania ze znajomymi.
Oficjalne turnieje.
Skrzynie wojenne.
Nowe możliwości nauki gry.
Więcej usprawnień optymalizacji.
Lista zmian mających się pojawić w Stormgate jest naprawdę długa, a na oficjalnej stronie możemy zobaczyć, na których elementach twórcy skupią się najbardziej. Dowiedzieliśmy się również, że do prac nad grą dołączył Allen Dilling. Wcześniej zajmował się on m.in. rozwojem StarCraft II: Heart of the Swarm, Warcraft III, World of Warcraft, StarCraft: Ghost oraz Heroes of the Storm.
W gram.pl od 2008 roku, w giereczkowie od 2002. Redaktor, recenzent. Podobno dużo gra w Soulsy, choć sam twierdzi, że to nieprawda. To znaczy gra, ale nie aż tak dużo.
- w demie brak misji singleplayer, było multi-only. Ja wiem że oni patrzą przez pryzmat multi/e-sport bo tym napędzał się Starcraft, ale jestem niemal pewien że sporo ludzi liczyło na mocny single-player - to co pokochali, zaczynając przygodę ze Starcraftemi i w sumie Warcraftem. Duchowy spadkobierca powinien kłaść na to duży nacisk. Zresztą kampania jest podobno słaba i do tego ma jakiś dziwny (płatny) model co sprawia złe wrażenie i bardzo zniechęca
- stan techniczny gry. Ewidetnie pokpili sprawy techniczne, może za mało pragmatycznie podeszli do tworzenia gier? Skupili się na warstwie "wizualnej" a grę trzeba dobrze zaplanować, mieć dobry backend. Nie dość że jest niestabilna to jeszcze na dzień dobry rzuca w ciebie wątpliwymi praktykami monetyzacyjnymi...
Niestety od tytuły się odbiłem. Byli ludzie z Blizzarda powinni mieć więcej oleju w głowie, a nie powielać złe praktyki...