Wieloletnia producentka PlayStation dołącza do EA. Pomoże przy Mass Effect i nie tylko

Mikołaj Ciesielski
2024/03/20 08:50
0
0

Connie Booth będzie odpowiadać również za inne produkcje z gatunku action-RPG rozwijane przez studia amerykańskiej firmy.

Pod koniec października w sieci pojawiły się informacje o zwolnieniu Connie Booth z PlayStation. Kilka dni później Sony oficjalnie potwierdziło, że zdecydowało się rozstać z wieloletnią producentką, która miała okazję pracować nad ponad 120 grami japońskiej firmy. Doświadczona deweloperka – jak się okazuje – znalazła już nowe miejsce pracy. Zgodnie z przekazanymi informacjami Booth dołączyła do Electronic Arts.

Wieloletnia producentka PlayStation dołącza do EA. Pomoże przy Mass Effect i nie tylko

Connie Booth dołączyła do Electronic Arts. Pomoże w rozwoju Mass Effect i innych gier action-RPG

Connie Booth w Electronic Arts obejmie stanowisko głównej menedżerki gier action-RPG. Zgodnie z przekazanymi informacjami wieloletnia producentka PlayStation będzie wspierać m.in. deweloperów z EA Motive i Cliffhanger Games, którzy pracują odpowiednio na grami z Iron Manem i Czarną Panterą w rolach głównych. Booth będzie także współpracować z BioWare, które rozwija obecnie Dragon Age: Dreadwolf oraz nową odsłonę serii Mass Effect.

Wieloletnia producentka PlayStation będzie odpowiadać bezpośrednio przed Laurą Miele, czyli szefową EA Entertainment.

Connie spędziła ponad 30 lat, pomagając budować wewnętrzne studia Sony Interactive Entertainment i jest odpowiedzialna za kierowanie rozwojem niektórych z ich największych franczyz, w tym Marvel's Spider-Man 1 i 2, The Last of Us, Ghost of Tsushima, Uncharted, Ratchet and Clank, by wymienić tylko kilka. Jest znana z tego, że stworzyła niesamowitą kulturę deweloperską i wspiera kreatywną wizję, jednocześnie napędzając innowacje – komentuje Miele.

GramTV przedstawia:

Szefowa EA Entertainment dodaje, że zna Booth od wielu lat i zawsze była „pod wrażeniem jej miłości i zaangażowania w gry”. Miele dodaje, że wieloletniej producentce PlayStation „w szczególności” zależy na twórcach i może pochwalić się wśród nich „nienaganną reputacją”. Przedstawicielka amerykańskiej firmy wierzy, że Boot będzie miała „pozytywny wpływ” na produkcje Electronic Arts.

Na koniec warto przypomnieć, że Booth rozpoczęła pracę w PlayStation w 1998 roku jako starsza producentka pierwszej odsłony serii Crash Bandicoot. Od 2020 roku Booth była szefową produkcji first-party PlayStation. Jak wspomnieliśmy wyżej, w trakcie swojej przygody z japońską firmą miała okazję pracować nad ponad 120 grami i rozwijała m.in. takie marki jak Spyro the Dragon, Syphon Filter, Ratchet & Clank, SOCOM, Uncharted, Jak & Daxter, inFamous, Resistance, Sly Cooper, The Last of Us, Marvel’s Spider-Man, Death Stranding czy Ghost of Tsushima.

Komentarze
0



Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!