Connie Booth odchodzi z PlayStation. Producentka ponad 120 gier rozstaje się z Sony
Booth rozpoczęła pracę w PlayStation w 1998 roku i od tego czasu – jak wspomnieliśmy wyżej – była zaangażowana w produkcję ponad 120 gier. Zaczynała jako starsza producentka pierwszej odsłony serii Crash Bandicoot, a w kolejnych latach pracowała m.in. nad takimi markami jak Spyro the Dragon, Syphon Filter, Ratchet & Clank, SOCOM, Uncharted, Jak & Daxter, inFamous, Resistance, Sly Cooper, The Last of Us, Marvel’s Spider-Man, Death Stranding czy Ghost of Tsushima.
Od 2020 roku Booth była szefową produkcji first-party PlayStation. Jaffe podkreśla, że nie zna dokładnego powodu odejścia wieloletniej producentki z firmy Sony. Twórca serii God of War i Twisted Metal zaznacza również, że nie ma zbyt wielu szczegółów i nie jest w stanie stwierdzić, czy Booth sama zdecydowała się opuścić japońską korporację, czy też została zwolniona. W pierwotnej wersji deweloper miał słyszeć o zwolnieniu, a następnie dowiedział się, że z Sony miał pożegnać się też cały zespół doświadczonej producentki. Różne źródła przedstawiają jednak inne wersje.
GramTV przedstawia:
Wieloletnią producentkę ma zastąpić Angie Smets, która przez 20 lat pracowała dla studia Guerrilla, a w kwietniu bieżącego roku objęła funkcję szefowej strategii rozwoju w PlayStation. Jaffe jest natomiast przekonany, że Booth nie będzie miała problemów ze znalezieniem nowego pracodawcy w branży gier wideo, o ile tylko będzie chciała kontynuować swoją karierę. Według twórcy serii God of War i Twisted Metal jej usługami powinien zainteresować się Microsoft.
Cześć, jestem Mikołaj i w gram.pl pracuję od 2020 roku. Zajmuję się głównie newsami, ale tworzę też różnego rodzaju quizy oraz zestawienia TOP 10. Prywatnie fan fantastyki i gier z dobrą fabułą.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!