Przedstawiciele studia The Astronauts poinformowali o opóźnieniu premiery gry Witchfire z powodu ważnej zmiany.
Dzisiejszy dzień rozpoczynamy od dwóch wiadomości – dobrej oraz złej – związanych z polską grą Witchfire od studia The Astronauts, czyli twórców kultowego Zaginięcia Ethana Cartera. Zła wiadomość to fakt, iż deweloperzy zdecydowali się opóźnić premierę Witchfire, z kolei dobra wiadomość to ważna zmiana, która to opóźnienie spowodowała.
Witchfire opóźnione z dobrego powodu
Ostatecznie gra Witchfire ma zadebiutować na początku 2023 roku. Dlaczego? Na początku koncepcja tytułu zakładała, iż wszelkie starcia będziemy toczyć na specjalnych arenach. Studio zdecydowało się jednak rozszerzyć walkę na cały otwarty świat.
Współzałożyciel studia The Astronauts i zarazem dyrektor kreatywny Witchfire, Adrian Chmielarz, tak skomentował tę zmianę:
Funkcję zaimplementowano w 95%. Czyni ona grę lepszą. Trudno mi sobie wyobrazić, że wcześniej gracz nie posiadał takiej swobody. Oczywiście, nadal można zostać uwięzionym przez wiedźmę w tym lub innym miejscu, niektóre drzwi będą zamknięte, dopóki nie znajdziemy klucza, a wejście do obszarów znajdujących się bliżej bossa może okazać się zbyt niebezpieczne bez odpowiedniego przygotowania się – ale świat jest szeroko otwarty i da się eksplorować go w niemalże dowolnej kolejności; można przeć do przodu, jak i wycofać się, jeśli tego zechcemy.
GramTV przedstawia:
Chmielarz podsumował wszystko zapewnieniem, że gra zadebiutuje w przyszłym roku, a dla jego zespołu ważniejsza jest jakość produkcji aniżeli jej jak najszybsza premiera.
Na sam koniec przypomnijmy, że Witchfire zostanie udostępnione wyłącznie na komputerach osobistych – w pierwszej kolejności w sklepie Epic Games Store.
Redaktor serwisu Gram.pl od lipca 2019 roku i student groznawstwa. Na co dzień zajmuję się newsami, ale czasem napiszę coś dłuższego. Jestem absolutnie uzależniony od kawy, muzyki i dobrych RPG-ów!
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!