Po wielu miesiącach oczekiwań Amazon w miniony poniedziałek nareszcie podzielił się pierwszym zwiastunem serialowej wersji Władcy Pierścieni. Produkcja już podczas pierwszych materiałów przyniosła sporo kontrowersji, w których widzowie zarzucali firmie niezgodność wyglądu postaci z książkowym pierwowzorem. Nic więc dziwnego, że w ostatnich dniach stworzył się szum wokół tej produkcji i zwiastun Władcy Pierścieni: Pierścienie Władzy przyciągnął przed ekrany masę osób, którzy wygenerowali łącznie 257 milionów wyświetleń w zaledwie 24 godziny.Zdaniem Amazonu jest to absolutny rekord dla jakiegokolwiek materiału zaprezentowanego podczas sportowej imprezy. Niewiele zabrakło również do ogólnego rekordu dla zwiastunów filmowych i serialowych. Władca Pierścieni: Pierścienie Władzy muszą uznać wyższość zaledwie dwóch filmów, czyli Spider-Mana: Bez drogi do domu, który w analogicznym okresie zanotował 355,5 miliona wyświetleń, a także dwóch zwiastunów Avengers: Koniec gry z kolejno 289 mln i 268 mln wyświetleń.
Prezentując widzom nadchodzącą serię, naszym celem było upewnienie się, że znajdujemy się w epicentrum popkultury, pozostając jednocześnie wierni światu Tolkiena. To było niesamowite widzieć te wspaniałe reakcje na każdy materiał, który ujawniliśmy w ostatnim miesiącu.
Super Bowl zawsze było wydarzeniem stworzonym dla fanów; teaser tej rangi zasłużył na swój debiut podczas największego dorocznego wydarzenia telewizyjnego i sportowego. To rekordowe osiągnięcie należy do naszych fanów i nie możemy się doczekać, aby zabrać ich w niesamowitą podróż, która prowadzi do jesiennego debiutu – powiedział Ukonwa Ojo, prezes ds. marketingu w Amazonie.