World of Warcraft: Dragonflight – spore (i ważne) zmiany w systemie craftingu

Wincenty Wawrzyniak
2022/07/11 22:30
1
0

Blizzard Entertainment ujawniło szczegóły dotyczące ulepszeń w systemie craftingu, jakie pojawią się w ramach dodatku Dragonflight do gry World of Warcraft.

Pod koniec bieżącego roku społeczność gry World of Warcraft otrzyma w swoje ręce nowe – już dziewiąte – rozszerzenie pod tytułem Dragonflight. Zgodnie z tytułem, dodatek pozwoli latać na smokach. Oprócz tego otrzymamy nową rasę i tym samym klasę o nazwie Dracthyr Evoker, gruntownie przebudowany system talentów i profesji, a także nowe regiony, rajdy i dungeony. To jednak nie wszystko.

World of Warcraft: Dragonflight – spore (i ważne) zmiany w systemie craftingu

WoW: Dragonflight i spore zmiany w craftingu

Przedstawiciele studia Blizzard Entertainment podzieli się szczegółami dotyczącymi ulepszeń systemu craftingu, jakie pojawią się w grze World of Warcraft w ramach rozszerzenia Dragonflight. Tym sposobem dowiedzieliśmy się, że będziemy mogli składać zamówienia craftingowe do zrealizowania przez innych graczy za pomocą specjalnego systemu przypominającego dom aukcyjny.

WoW: Dragonflight i spore zmiany w craftingu, World of Warcraft: Dragonflight – spore (i ważne) zmiany w systemie craftingu

GramTV przedstawia:

W każdym takim zamówieniu musimy następnie wybrać, czy może być ono zrealizowane przez kogokolwiek, osoby z konkretnej gildii, czy też konkretnego użytkownika. Twórcy obiecują swobodę w tworzeniu każdego zamówienia, a także opcję dostarczenia materiałów pozwalających uzyskać specjalne efekty. Gracz będzie mógł wyznaczyć cenę, jaką jesteśmy w stanie za wszystko zapłacić. Realizator zamówienia otrzyma większość tej kwoty, ale część otrzyma też Konsorcjum Rzemieślnicze, które organizuje cały system. Ważną rolę odegrają także specjalizacje dla postaci – pozwolą one skupić się na craftingu oraz zbieraniu surowców. Warto też zaznaczyć, że oprócz głównej umiejętności craftingu pojawi się szereg dodatkowych statystyk związanych z tworzeniem przedmiotów, które będą mogły wpływać m.in. tempo pracy.

Inną nowością będzie mechanika jakości craftingu – pięcio- lub trzystopniowa w zależności od typu danego obiektu. Będzie ona odrębna od systemu rzadkości przedmiotów. Niskiej jakości przedmioty nie będą nas dużo kosztowały, aczkolwiek wyższa jakość zapewni oczywiście dodatkowe bonusy.

Komentarze
1
Silverburg
Gramowicz
11/07/2022 23:34

Bardzo dobry pomysł. O ile mnie pamięć nie myli, coś podobnego było w leciwym Lineage 2. Aż dziwne, że do tej pory tego nie zaadaptowali.