Wystartował Disney+ z reklamami. Jaka cena i ograniczenia w nowym abonamencie?

Radosław Krajewski
2022/12/09 13:40
0
0

W pierwszym kraju subskrybenci mogą się zdecydować na tańszy plan z reklamami.

W sierpniu Disney ogłosił szczegóły nowego abonamentu z reklamami. Platforma zdecydowała się na ten sam ruch co Netflix i jeszcze pod koniec bieżącego roku udostępnić swoim klientom tańszy plan subskrypcyjny. Premierę zaplanowano na 8 grudnia i właśnie w Stanach Zjednoczonych użytkownicy Disney+ otrzymali możliwość wyboru jednego z dwóch dostępnych abonamentów.

Wystartował Disney+ z reklamami. Jaka cena i ograniczenia w nowym abonamencie?

Disney+ z reklamami – cena abonamentu

Tym samym na Disney+ można wykupić subskrypcję Basic z reklamami za 7,99 dolarów miesięcznie lub Premium za 10,99 dolarów miesięcznie. Warto przypomnieć, że firma podniosła cenę standardowego abonamentu o 38%, oferując nową subskrypcję w dotychczasowej cenie, ale z ograniczeniami w postaci przerywania materiałów reklamami.

Decydując się na wersję Basic, użytkownicy obejrzą około 4 minut reklam na każdą godzinę odtwarzanego materiału. Na szczęście na tym ograniczenia się kończą i tańszy abonament oferuje możliwość oglądania treści na maksymalnie 4 różnych urządzeniach, dostęp do całej biblioteki platformy, a także do materiałów w jakości 4K z Dolby Vision, Dolby Atmos, HDR i IMAX Enhanced.

GramTV przedstawia:

Disney nie ujawnił planów wdrożenia abonamentu z reklamami na kolejnych rynkach. Możemy się jednak spodziewać, że subskrypcja zacznie być wprowadzana w przyszłym roku. Na ten moment nie wiadomo, czy oferta trafi również do Polski, ani w jakiej cenie.

Zachęcamy również do sprawdzenia listy premier i nowości grudnia w Disney+. Na użytkowników czeka kilka niespodzianek, w tym premiera głośnego kinowego hitu ostatnich miesięcy.

Komentarze
0



Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!