Ostatnio informowaliśmy o nominacjach do zbliżającej się gali The Game Awards, na której 13 grudnia poznamy Grę Roku. Właśnie ujawniono nowe informacje o innym wydarzeniu prowadzonym przez Geoffa Keighley. Na nadchodzącym Opening Night Live 2025 ceny za możliwość zaprezentowania gry wzrosną i mają kosztować prawie 500 tysięcy dolarów.
Opening Night Live - nowe informacje o pokazie
Według informacji podanych przez niemiecki outlet GamesWirtschaft studia zainteresowane zaprezentowaniem swojej produkcji na Opening Night Live 2025 będą musiały zapłacić prawie 147 tysięcy dolarów za 30 sekund reklamy, a najdłuższa opcja trwająca trzy minuty ma kosztować około 487 tysięcy dolarów - będzie to pierwszy raz, kiedy na wydarzeniu pojawi się taka opcja. Ogólne ceny w porównaniu do ubiegłego roku wzrosły od 17,4 do 21,9 procent. Poznaliśmy wszystkie możliwe długości prezentacji wraz z wycenami.
- 30 sekund: 146,776 dolarów (125,000 dolarów w 2024)
- 60 sekund: 214,922 dolarów (179,600 dolarów w 2024)
- 90 sekund: 283,068 dolarów (234,000 dolarów w 2024)
- 120 sekund: 351,214 dolarów (288,000 dolarów w 2024)
- 150 sekund: 419,360 dolarów
- 180 sekund: 487,506 dolarów
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!