Wyższe ceny za obecność na Opening Night Live 2025? Studia otrzymają dłuższy czas na reklamę

Adam "Harpen" Berlik
2024/11/22 11:00
0
0

Dowiedzieliśmy się o nadchodzących zmianach w wydarzeniu.

Ostatnio informowaliśmy o nominacjach do zbliżającej się gali The Game Awards, na której 13 grudnia poznamy Grę Roku. Właśnie ujawniono nowe informacje o innym wydarzeniu prowadzonym przez Geoffa Keighley. Na nadchodzącym Opening Night Live 2025 ceny za możliwość zaprezentowania gry wzrosną i mają kosztować prawie 500 tysięcy dolarów.

Opening Night Live
Opening Night Live

Opening Night Live - nowe informacje o pokazie

Według informacji podanych przez niemiecki outlet GamesWirtschaft studia zainteresowane zaprezentowaniem swojej produkcji na Opening Night Live 2025 będą musiały zapłacić prawie 147 tysięcy dolarów za 30 sekund reklamy, a najdłuższa opcja trwająca trzy minuty ma kosztować około 487 tysięcy dolarów - będzie to pierwszy raz, kiedy na wydarzeniu pojawi się taka opcja. Ogólne ceny w porównaniu do ubiegłego roku wzrosły od 17,4 do 21,9 procent. Poznaliśmy wszystkie możliwe długości prezentacji wraz z wycenami.

  • 30 sekund: 146,776 dolarów (125,000 dolarów w 2024)
  • 60 sekund: 214,922 dolarów (179,600 dolarów w 2024)
  • 90 sekund: 283,068 dolarów (234,000 dolarów w 2024)
  • 120 sekund: 351,214 dolarów (288,000 dolarów w 2024)
  • 150 sekund: 419,360 dolarów
  • 180 sekund: 487,506 dolarów

GramTV przedstawia:

Warto dodać, że nie są to oficjalne informacje potwierdzone przez Geoffa Keighleya oraz gamescom. Obie strony nie odniosły się jeszcze do podanych informacji. Przypomnijmy, że opisany Opening Night Live 2025 odbędzie się 19 sierpnia przyszłego roku, dzień przed oficjalnym rozpoczęciem gamescomu.

Komentarze
0



Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!