Analitycy Adobe sprawdzili przeszło bilion odsłon w sklepach internetowych – wygrała tańsza konsola Microsoftu.
Analitycy Adobe sprawdzili przeszło bilion odsłon w sklepach internetowych – wygrała tańsza konsola Microsoftu.
Wygląda na to, że jeśli ktokolwiek miał wątpliwości co do zasadności powstania Xbox Series S, to te rozwiewają wyniki tegorocznego Black Friday. Według analityków Adobe tańsza konsola Microsoftu zdeklasowała konkurencyjne platformy. Wniosek wysunięto na postawie analizy przeszło biliona stron sklepów internetowych, która dowiodła ogromną popularność Series S. Sprzęt pobił swojego droższego odpowiednika, Nintendo Switch i oczywiście PlayStation 5.
Warto pamiętać, że ogromny wpływ na taki rezultat ma ograniczona dostępność pozostałych urządzeń. Microsoft, zdaje się, odpowiednio zabezpieczył się na problemy z dostawami komponentów do budowy konsol. Pozostaje pytanie, jak wielu entuzjastów konsoli nowej generacji rozsmakuje się w zabawie na next-genach, by w przyszłości pokusić się o przesiadkę na Xbox Series X?
Tymczasem gigant z Redmond może powoli zacierać ręce na środki ze sprzedaży abonamentów Xbox Game Pass na tańszych konsolach.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!