Mała syrenka stanie się hitem Disneya na miarę Króla Lwa?
Aktorskie wersje znanych kreskówek Disneya udają się z różnym szczęściem. Jednak pokaz pierwszego zwiastuna Małej syrenki wywołał tak wielkie emocje, że producenci filmu już zaczynają po cichu liczyć kasę. Rzeczywiście oglądalność zajawki jest ogromna i zaczęły pojawiać się wróżby, jakoby mógł się narodzić hit na miarę Króla Lwa.
Disney pochwalił się wynikami oglądalności zwiastuna Małej syrenki. Wynika z nich, że zapowiedź tego widowiska przyciągnęła przed ekrany największą widownię od czterech lat, a więc od momentu, kiedy ujawniono Króla Lwa.
Mała syrenka stanie się hitem Disneya na miarę Króla Lwa?
Premiera zwiastuna filmowych przygód księżniczki Ariel miała miejsce w znakomitym czasie, bo przy okazji ceremonii rozdania tegorocznych Oscarów. W ciągu 24 godzin o udostępnienia, trailer zobaczyło aż 108 milionów ludzi.
Porównując tę liczbę do wspomnianego remake’u Króla Lwa, którego pierwszy zwiastun zaprezentowany w 2019 roku uzyskał 130 mln oglądnięć, to wynik Małej syrenki rzeczywiście robi wrażenie.
GramTV przedstawia:
Warto dodać, że trailer Małej syrenki pozostawił w tyle inne aktorskie produkcje Disneya, a wśród nich Aladdyna, Czarownicę 2, Mulan i Cruellę.
Premiera Małej syrenki została zaplanowana na 26 maja bieżącego roku. Za reżyserię odpowiada Rob Marshall, natomiast scenariusz stworzył David Magee.
W roli tytułowej zobaczymy Halle Bailey, a partnerować będą jej Jonah Hauer-King wcielający się w księcia Eryka, Javier Bardem grający Trytona, króla mórz i oceanów, ojca głównej bohaterki, Melissa McCarthy jako Urszula oraz Jacob Tremblay, który podłożył głos Florkowi, małej rybce będącej najlepszym przyjacielem głównej bohaterki.
Gry, filmy, seriale, komiksy, technologie i różne retro
graty. Lubię także sprawdzać co słychać w kosmosie. Kiedy przytrafia się okazj wyjeżdżam w podróże dalekie lub bliskie i robię tam masę zdjęć.
Na chwilę obecną 10mln wyświetleń przy kanale który posiada 4,34mln subskrypcji. Dobrze że ludzie mają łapki powyłączane bo tutaj już nie jest tak kolorowo.238 tys. łapek w górę przy aż 1,3mln łapek w dół.Niestety robi się nam moda na wywracanie starych marek do góry nogami. Scooby doo, wiedzmin czy teraz to. Im większy hejt i niezadowolenie tym większy rozgłos, a co za tym idzie oglądalność. Nie ważna jaka jakość ważne jaka ilość.
Dlatego najważniejsze to nie uprawiać tzw "hate watching" oglądać żeby powiedzieć jakie słabe, trzeba nie iść do kina, nie oglądać na platformie czy wgl anulować subskrypcję, najważniejsze co boli to saldo ujemne.
FromSky
Gramowicz
20/03/2023 17:22
Jej włosy przyupominają mi gliniane dredy kobiet z plemienia kimba, btw ta ze zdjęcia jest łądniejsza http://cdn.shopify.com/s/files/1/0508/0957/articles/jewellery-of-the-himba-tribe-namibia.jpg?v=1596020250
MESPECTRUM
Gramowicz
20/03/2023 16:26
Z tym hitem to rozumiem, że sarkazm. Po ilości łapek w dół, już w tej widać jaką miłością widownia pała do tej produkcji. Ogólnie to nie rozumiem tego trendu na wersje aktorskie klasycznych animacji Disneya. Zamiast robić coś nowego bawią się w te przeciętniaki.